BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Varning för gnäll!!
Är ju fantastisk att vara gravid ibland.. extremt illamående i 1,5vecka, har knappt orkat röra mig eller prata (effektivt när man pluggar på universitet), ibland får jag i mig lite mat ibland spyr jag som en kalv av att bara tänka på mat, täppt i näsan så kan knappt andas = använda koksaltlösning inte nässpray (ingen effekt alls..), virusinfektion i halsen så halsmandlarna är så svullna att jag knappt kan andas den vägen heller (som halsfluss fast utan behandling), viruset har på nåt sätt satt sig i ryggen så är i princip sängliggandes, var på akuten igår åh de sa att jag skulle gå hem åh äta alvedon och dricka te.. vilken briljant idé, Max 2-3koppar per dag är det va.. skitgraviditet åh än är jag bara i v.9 :(

Hej, vad kul att det finns en novembertråd. Är beräknad den 26 november. Sa till min sambo att det skulle ta tid att bli gravid. Men ack så fel jag hade, vi blev gravida på första försöket. Så kul!
Hej, vad kul att det finns en novembertråd. Är beräknad den 26 november. Sa till min sambo att det skulle ta tid att bli gravid. Men ack så fel jag hade, vi blev gravida på första försöket. Så kul!
Idag har jag mått illa.... blä. Innan har sett gått över om jag ätit nått lite. Men idag var det hela dagen. Hoppas verkligen det var nått tillfälligt då det är jobb i morgon, och jobbar i kök. Är i vecka 9+5 och ska till bm första gången på onsdag. Nån som har gjort KUB ännu?
Hej alla och grattis till alla fina plus!
Jag själv plussade nu på morgonen, bim -3! Kan knappt tro det, sitter och skakar typ haha! Min sambo var tvungen att åka på jobbet så kände att jag måste få skriva av mig nånstans och hittade denna tråd! Enligt min app så är bf 7 november. Jag är 24 år gammal och det här blir vårt första barn, får hålla tummarna bara att allt går som det ska!
Hej, får tyvärr lämna tråden då vår bebis lämnat oss. Igen... I vecka åtta precis som i januari... :´( Lycka till ni andra och njut både av graviditet och bebisar 
Hej, får tyvärr lämna tråden då vår bebis lämnat oss. Igen... I vecka åtta precis som i januari... :´( Lycka till ni andra och njut både av graviditet och bebisar 
Sjukskriven 2v till då jag inte mår bra av allt illamående. Längtar tills det försvinner.
Fanns det någon Facebook grupp man kan vara med i ?:)
, mår illa större delen av dagen iaf, och det kanske hade varit värre om jag ej tar dem, har kväljningar osv men så länge jag inte kräks är jag nöjd, biverkningen är alltså illamående och sjukt trött..... men se till att kolla dina sköldkörtelvärden, mina spökar och det är en bidragande orsak till mitt illamående och kräkningar.