• Familj9089

Pissprov

Hej nu är det så att jag och min fru måste pissa för SoC på grund utav att dom har fått in en anonym orosanmälan och nu är det så att vi har rökt Cannabis för att vi har haft olika psykiska problem men det spelar ingen roll och vi vill inte heller höra några spydiga eller orelevanta kommentarer för vi är inte födda igår vi vet att det vi gjort har varit dåligt som förälder men gjort är gjort. 

Så det vi vill komma fram till är att vi undrar om det finns någon som kan fixa sjukintyg för typ 2 veckor framöver som det typ står på att vi inte kan ta oss ut från våran lägenhet på grund utav diverse olika anledningar. 

Eller har ni några andra förslag på vad vi ska göra för att slippa detta ?. 

PS Vi har varit rena från Cannabis i 18 dagar nu och kommer fortsätta med det men socialen säger att om vi inte gör något pissprov och vägrar det så finns det en chans att dom sätter våran dotter i en annan familj tills vi blivit rena och det får inte hända för då tar vi vårat liv. 

• Svar på tråden Pissprov
  • Mascaraklumpar

Nej, det finns nog ingen som skulle skriva ett sådant intyg. Jag tror ärligt talat att ni har störst chans i längden att behålla er dotter om ni är helt ärliga om situationen och tar emot den hjälp som erbjuds.

• äsch

Hur frekvent och hur mycket har ni rökt då? Om det inte var mycket och inte frekvent så kan det vara så att ni redan visar negativt.

Med det sagt så håller jag med föregående talare. Ta emot den hjälp som erbjuds, om inte för er egen skull så för er dotters. Hur gammal är hon?

• Familj9089

Men grejen är den att vi vill inte ha någon hjälp eller stöd som dom erbjuder för vi har inga problem har dessutom hela min släkt bakom oss som hjälper till med det vi behöver... 

Beställde hem WHPM Multi Drogtest för AMP THC OPI MET COC BZO och pissade för 2 dagar sedan visade positiv på THC men negativt på allt det andra.

Vet att det finns dom som gör svarta läkarintyg men det kostar men det struntar vi i kosta får det kosta.

• Familj9089
    äsch skrev 2017-02-20 16:50:55 följande:

Hur frekvent och hur mycket har ni rökt då? Om det inte var mycket och inte frekvent så kan det vara så att ni redan visar negativt.

Med det sagt så håller jag med föregående talare. Ta emot den hjälp som erbjuds, om inte för er egen skull så för er dotters. Hur gammal är hon?

Men grejen är den att vi vill inte ha någon hjälp eller stöd som dom erbjuder för vi har inga problem har dessutom hela min släkt bakom oss som hjälper till med det vi behöver... 

Beställde hem WHPM Multi Drogtest för AMP THC OPI MET COC BZO och pissade för 2 dagar sedan visade positiv på THC men negativt på allt det andra.

Vet att det finns dom som gör svarta läkarintyg men det kostar men det struntar vi i kosta får det kosta.

18 Månader

• Anonym (Va)

Att vägra urinprov kan ses som att lämna positivt prov. Så var ärliga, det vinner ni på i längden.

• Domesticgoddess

Jag instämmer med övriga i att utgången sannolikt blir bäst om ni är ärliga. Visst är det möjligt att få svarta läkarintyg men det är något som "systemet" är väl medvetet om; intyg ifrån vissa läkare ses med stor skepsis. Har ni riktig otur följs ett sådant intyg upp och ni hamnar då i väldigt mycket sämre dager. Dessutom känns det väldigt avlägset att en läkare skulle kunna motivera att ni båda är förhindrade att lämna hemmet under några veckor på ett trovärdigt sett. Akut agorafobi som drabbat er båda samtidigt? Känns högeligen suspekt.

Om ni håller er rena, är ärliga och samarbetar lär ni sannolikt "slippa" insatser ni inte vill ha inom en inte alltför avlägsen framtid. Om ni däremot trasslar in er i lögner och inte samarbetar lär höga varningsklockor ringa och konsekvenserna bli väldigt mycket mer omfattande.

Svar på tråden Pissprov