• Mariiieee

BIM Mars 2017

Hej allesammans!

Hoppar in i den här tråden

Har BIM 6/3

I lördags kväll på jobbet kände jag små stickningar i livmoder trakten och igår kväll när jag mockade hos hästen så var det som om någon nöp mig inifrån livmoders trakten. Drog liksom inåt, så skumt. Kan ju erkänna att jag söker efter alla möjliga symptom O:)

• Mariiieee

Jag har BIM på söndag eller måndag. Inga direkta symptom. Har kännt stickningar och typ som om någon dragit i livmoder inifrån. Har redan testa två gånger :-S alla negativa... Inte ena ett sketet spökstreck att kunna analysera sönder MEN inge bruna spottings (som alltid dyker upp ett par dagar innan mens). Nåväl detta är ju inte över förrän ridån faller ned. Kommer nog testa mig på lördag igen.... Jag är så otålig B-)

• Mariiieee

Undrar hur knäpp kroppen eller rättare sagt sinnet kan vara? Satt i fika rummet på jobbet och fick en känsla "nu är jag gravid" sen dess har mina bröst börjat att sticka. Livmodertappen är jätte konstigt, aldrig känt den så. Som om den vore kortare på "baksidan" känns nästan lite mjuk. Ska hålla mig att testa till lördag.

• Mariiieee
    Milou3 skrev 2017-03-02 18:42:27 följande:

Den känslan har jag alltid fått tidigare och det har visat sig stämma! Hoppas din intuition stämmer :)

Ooo tufft! Jag hoppas den stämmer
  • Mariiieee

Jag har BIM imorgon eller måndag. Livrädd för att testa :-/ Fick en Känsla av att jag var gravid i torsdags eftermiddag, typ som om nu har ägget fästs. Testade blankt på torsdag morgonen. Har inte fått mina klassiska bruna innan mensen spottings. Spänner och pirrar lite i brösten då och då. Kroppen kan ju vara väldigt lurig

• Mariiieee
    littlepixiegrl skrev 2017-03-04 22:09:48 följande:

Hej allihopa!

Jag beställde hem ett litet kit med rosenrot, bidrottninggelé och progesterall, som jag tänkte testa för att öka mina chanser nästa månad. Nu verkar det ju som att blotta tanken på alla dessa godsaker gjorde susen, då jag plussade dagen efter jag hämtade ut paketet på posten ;D

Är det någon som är intresserad av att köpa grejerna av mig? Till lägre pris än jag köpte dem för då, förstås :)

Grattis till pluset
Svar på tråden BIM Mars 2017