BIM Mars 2017
Hoppas också gärna in här! Ny på sidan så vet inte riktigt hur det fungerar här :P
Har BIM 10 mars, men misstänker att den flyttats fram 2 dagar pga senare ägglossning. 1:a försöket, 1:a barnet. 25 år gammal från Skåne :)
Hoppas också gärna in här! Ny på sidan så vet inte riktigt hur det fungerar här :P
Har BIM 10 mars, men misstänker att den flyttats fram 2 dagar pga senare ägglossning. 1:a försöket, 1:a barnet. 25 år gammal från Skåne :)
Morphet, 26 år, Helsingborg, 1:a försöket 2:a barnet, ÄL ca 14/2, BIM ca 1/3
Percafluviatilis, 27 år, Göteborg, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 20/3 BIM ca 4/3
Novanex, 34 år, Sundsvall 3:e försöket 3:e barnet ÄL 17-18/2 BIM 4-6/3
Mncp, 32, Göteborg, 1:a försöket 1:a barnet, ÄL 22-23/2, BIM 6-7/3
Becca90 26 år, sundsvall , 3e försöket första barnet. ÄL 16-17/2 BIM 7/3
Firago, 25 år, Borås, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 24/2 BIM 9/3
Vonblois, 33 år, Halland, 1 år försök, 1:a barnet. Äl 22-24/2 BIM 10/3
Pasgetti, 25 år, Skåne, 1:a försöket, 1:a barnet, ÄL 24-25/2 BIM 10/3
Milou3, 40 år, Sthlm, 6:e försöket 3:e barnet, ÄL 23/2, BIM 11/3
FrökenE1985, 31år, Sthlm, 10:e försöket, 1:a barnet, ÄL 26/2 och BIM 12/3.
Livethänder 32 år, Sthlm, 10:e försöket 1:a barnet, ÄL 26/2 och bim 12/3
Starlights, 27 år, Norrland, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 5/3, BIM 17/3.
royce, 30 år, Norrland, 2 års försök, 1:a barnet. ÄL 1-5/3, BIM 17/3
Typ89, 28 år, Småland, 2:a försöket 2:a barnet. ÄL ca 3/1 BIM ca 17/3
Skrutt 83, 34 år, Sthlm, 2:a försöket 3:e barnet, ÄL 8/3 BIM 21/3
Jsv17, 34 år, Sthlm, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 8/3 Bim 22/3
Sajo0106, 29, Skellefteå, 13:e försöket 2:a barnet, ÄL 9-11/3 och bim 22/3
Madss 20 år, Perstorp, 2:a försöket första barnet. ÄL 9/3 BIM 23/3
jhk88, 29 år, Ljungaverk, 3:e försöket tredje barnet. ÄL 6-8/3 BIM 23/3.
oONinniOo, 28 år, Kumla, 2:a försöket, 2:a barnet. ÄL 10/3 BIM 25/3.
Ulrika34, 34 år, Stockholm, 3:e försöket med 5:e barnet. ÄL 12/3 BIM 26/3
Estor, 29, Karlstad, 5 försöket efter MA. 1a barnet. ÄL 14/3 bim 27/3
Tog ett PE nu vid 2... inget streck :(
Jag har börjat känna stickningar i bröstet (endast högra) samt i livmodertrakten. Har faktiskt inte så bra koll på hur de brukar vara innan mens annat än att brösten börjar ömma ordentligt dagarna innan och att jag blir lite svullen om magen. Men hoppas på att det är symptom som börjar visa sig, hehe! Börjar testa på måndag då jag borde vara på BIM -4.
Jag brukar ha ganska rikligt med flytningar direkt efter mens, vita lite korniga liksom x)
Strax innan Äl brukar jag vara snustorr 1-2 dagar för att sedan få det här genomskinliga äggvita grejen alla pratar om. Efter en dag med sådana brukar jag ha väldigt vattniga som ibland läcker igenom till byxorna. Dagen efter de vattniga brukar jag ha vita lite filmjölk liknande, fram till dagarna innan mens då jag brukar bli torr igen.
Gud vad detaljerat de blev men ja, skriver in allt sånt här i min app sedan långt tillbaka, mest för att jag tycker det är roligt att lära känna mig kropp och underlätta för när det blev dags att skaffa barn, vilket är nu. Inte testat med Äl test än däremot men har lust att göra det om det inte tagit sig denna månaden :)
Insåg precis att jag knappt fått några flytningar alls denna veckan vilket är väldigt ovanligt efter Äl. Brukar alltid ha problem med "för mycket" liksom. Så hoppas det är ett gott tecken! :D
Beställt en hög med tester så det ska bli kul att börja testa nu på måndag!!
Ah, vad spännande att så många av er ser brist på flytningar som symptom! :D Är verkligen helt torr, så det nästan sticker till i underlivet emellanåt. Har även känt som molande värk emellanåt vilket jag inte heller brukar, åtminstone inte såhär tidigt innan BIM ^^
Samma här, har i princip noll symptom.
8 dagar till bim och hoppas verkligen på ett pluss :)
Nu kommer ni tycka jag är helt galen, hehe, men kunde inte låta bli att testa med ett testa tidigt från graviditetskollen, är på BIM -5 enligt appen men misstänker att jag är på BIM -7 då ägglossning troligtvis skett 2 dagar senare än vad den brukar.
Räknar såklart testet som negativt men tyckte ändå att jag kunde se en linje, dvs testlinjen. Tror det är detta många ser när de ser "spök". Redigerade även lite med bilden så den blev inventerad :) Tyckte bara det var lite kul som jag ville dela med mig av xP (Plockade föresten ut stickan ur staven då plasten över förstörde bilden).

Hmm verkar som kvaliten på bilderna blev mycket sämre när de laddas upp menmen, Kanske någon som ser vad jag menar ändå :P
Testade imorse med ett test från testlagret, inte lika känsligt som det jag tog igår så inte helt förvånande att det blev helt blankt. Men tänkte fortsätta testa varje morgon denna vecka och hoppas att det dyker upp ett plus på vägen ;)
Bim -3 idag och fick negativt idag med. Men ska fortsätta testa på veckan ut och hoppas där blir pluss snart :)
Har börjat känna konstant huvudvärk och Alvedon hjälper inte alls. Tycker också att brösten blivit större (särskilt bröstvårtorna) men de ömmar inte som de brukar. Men det kan lika gärna vara symptom på kommande mens så försöker att inte tänka för mycket på det men är så svårt när man verkligen verkligen vill nåt xP
Svaga streck, kan det vara på riktigt?
BIM -1 om jag ska gå efter appen, men Äl +11 om jag ska gå efter det. Fortfarande negativa test. Sett så många videos och trådar med folk som plussar redan Äl +9 så börjar kännas som att det är kört denna månaden xP Har inga känningar på varken grav eller mens, så fortsätter ändå testa för jag så gärna vill plussa :)
Fortfarande negativt här med, inga känningar på mens däremot men den borde ju dyka upp vilken dag som helst. Börjar bli beredd på att satsa på nästa månad nu så som det ser ut :)
BIM +1 idag, ingen mens eller plus på stickan. Vet inte varför jag fortsätter testa, känns som slöseri av test, hehe xP
Skymtar man något?
Fick rosa flytningar nu på kvällen BIM +2 vilket alltid är tecken på att mensen är här, så tackar för mig och flyttar över till april tråden. Lycka till nu alla och hoppas på många fler plus i mars!! :D