• Nela

BIM Mars 2017

Jag hoppar också in från Februari-tråden! Missade förra ÄL pga mängder av sjukdomar så detta blir första officiella försöket, ÄL idag. Velandet hit och dit av hur man ska styra en födelsedag på våren/sommaren vs fördelarna med en liten vinterbebis... Det har varit mycket fram och tillbaka här hemma ;)

Men nu kör vi! Inga stickor eller andra hjälpmedel inledningsvis utan vi inväntar BIM 16 mars och håller tummarna för en liten vinterbebis till!

• Nela

Jag har lagom till ÄL fått magsjuka och spyr som en kossa haha... Det gjorde jag fram till v38 med vår son så fick en inte allt för trevlig throwback till hur det är att vara gravid! ;)

Spännande väntan nu fram till BIM... och lite olidlig...

• Nela
    Nathalie2011 skrev 2017-03-03 07:12:56 följande:

Igår blev det tydligare, en aning bara

Wow, klart det är ett plus! Stort grattis! :) När har/hade du BIM?
  • Nela
    LojsanN skrev 2017-03-03 08:17:08 följande:

Tog ett tidigt gravtest imorse pga alla mina symptom visade dock negativt. :( har troligtvis bim på söndag. Vill ju inte sluta hoppas men känns bara så tråkigt. Är här någon som tagit tidigt gravtest som visat neg för att sedan plussa? Och hur lång tid tog det innan ni plussade?

Jag gjorde det med min första! Vet inte ens hur tidigt det var, BIM-7 kanske? Tog ett nytt typ BIM-2 och då visade det positivt! Håller tummarna för dig...
  • Nela

Testade igår med ett early på BIM-6 typ.... Negativt. Mår lite konstigt men känner inte riktigt att jag har koll på min ÄL och symptom efter att ha slutat med piller. Vi har sagt att vi inte kör all in än utan får se lite hur kroppen fungerar och blir det inte plus till sommaren börjar vi tempa och sticka

Var säker på att jag plussade så tidigt med vår första men ser nu efter lite efterforskningar att jag testade negativt på BIM-4 och sen positivt först på BIM+1. Nytt test nästa vecka efter BIM alltså!

• Nela
    orzia1 skrev 2017-03-11 08:13:30 följande:

Skit med negativt test men håller tummarna att du får plus nästa vecka

Tack! Jag hoppas att vi alla får våra plus så fort det bara går! :-*
  • Nela

Alltså jag är så in i helvetes jävla dum i huvudet... Har ju verkligen KÄNT mig gravid men vid första testet förra veckan försvann alla symptom... 3:e testet idag på BIM-1 - även det negativt. Kastade 3:e testet i papperskorgen på jobbet, 400:- senare, och får för mig att plötsligt läsa instruktionerna. Det KRÄVS JU FÖR FAN BARA ETT STRECK! Ett endaste litet klarblått streck, inte ett plus som jag väntat på, utan ett enda, precis så klart och tydligt som alla mina tre test som åkt i papperskorgen... Vi lyckades!!

• Nela
    Nela skrev 2017-03-15 12:27:13 följande:

Alltså jag är så in i helvetes jävla dum i huvudet... Har ju verkligen KÄNT mig gravid men vid första testet förra veckan försvann alla symptom... 3:e testet idag på BIM-1 - även det negativt. Kastade 3:e testet i papperskorgen på jobbet, 400:- senare, och får för mig att plötsligt läsa instruktionerna. Det KRÄVS JU FÖR FAN BARA ETT STRECK! Ett endaste litet klarblått streck, inte ett plus som jag väntat på, utan ett enda, precis så klart och tydligt som alla mina tre test som åkt i papperskorgen... Vi lyckades!!

Fast NEJ!! Hahaha. Det är ju visst negativt! Ååååh idiotin på mig vet ju inga gränser...
  • Nela
    tomten12 skrev 2017-03-15 12:35:24 följande:

Hmm. är det clearblu early eller vanliga? Vanliga clearblu PLUS ska ge ett plus, Early ska ge ett streck... fast åt andra hållet. d v s lodrätt, precis som teststrecket...Kolla på deras hemsida.. De olika testerna visar på graviditet olika..

Jo det var så jag kom på det... Var helt säker på att jag hade early men det var plus... Snacka om antiklimax! Jag tackar för mig i denna gruppen och önskar er alla lycka till!
Svar på tråden BIM Mars 2017