Snultan skrev 2017-03-05 13:34:10 följande:
Cd 12, ingen äl i sikte ännu. Enligt app (periodtracker) har jag äl cd 14, förra månaden cd 16. Spännande att se när de blir å hoppas inte jag missar den, tog ut spiralen i november och testade äl först förra månaden, plus att min cykel är grymt oregelbunden men nu de senaste två har vart 25. Nu tänker jag mer att jag ska få koll på den här jäkla kroppen mer än att bli på smällen, de är bara en himla bonus i så fall
Fler som inväntar äl?
Jag inväntar också ÄL. Enligt Period Tracker (som jag använt länge) har jag ÄL den 11/3. Har hittills aldrig känt av något speciellt vid ÄL men mensen brukar alltid komma på dagen som appen visar. Är idag på CD 13.
Jag använder mig även av CB Fertilitetsmonitor Advanced och skaffade mig Natural Cycles igår så jag ska börja tempa mer noga nu.
Natural Cycles vill att jag ska göra ett ÄL-test på tisdag så vi får se vad det visar då.
Tycker att det är sjukt spännande att kunna följa kroppens funktioner såhär. Men mest av allt vill jag ha ett plus i slutet på denna månaden. Har BIM den 25/3.