Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

BIM Mars 2017

Jag hoppar in här.

Jag fyller 35 år i år och min sambo blir 40 år. Denna månad är vårt första försök till vårt första barn (tillsammans). Jag har 2 döttrar sen innan födda 10 & 12 och han har en son sen innan på 19(!) år

Jag hade bim i söndags iof 28/2 men jag har ännu inte fått min mens men heller inte något plus på testen :( är i dag på bim+5

Så kanske jag hade ÄL senare än jag trodde eller så är mensen helt enkelt bara jätte sen, vilket den aldrig annars har varit.

Någon som är eller varit i samma sits som mig? Alltså ingen mens och inget plus efter bim??

Agnes2010?Märta2012?
  • LillSnurr82
    Pasgetti skrev 2017-03-03 20:40:33 följande:

Insåg precis att jag knappt fått några flytningar alls denna veckan vilket är väldigt ovanligt efter Äl. Brukar alltid ha problem med "för mycket" liksom. Så hoppas det är ett gott tecken! :D

Beställt en hög med tester så det ska bli kul att börja testa nu på måndag!!

Har inte heller några flytningar :/ är dock på bim+5 utan positivt. Men hoppas att jag hade min ÄL senare än jag trodde för känner mig jätte gravid. Massa med symtom. I dag när jag var ute i skogen och red på min häst så börja jag helt utan anledning stört gråta tom..

Gravid eller sken gravid.. det återstår att se.
    Agnes2010?Märta2012?
Svar på tråden BIM Mars 2017