• JessK

BIM Mars 2017

Hej hoppar in här. 31 år 4de försöket. Bim den 8/3 ungefär

• JessK

2 dagar kvar till bim. Känner mig varken Gravid eller som om mensen är på väg!?

Enda jag känner från i förrgår typ är hur det typ stramar åt å ömmar lite över tjejmagen. Jag brukar verkligen känna när mensen är på gång. Men känner inget alls nu. Men vet att kroppen är duktig på att spela spratt. Så får se om några dagar vad som händer

• JessK
    Firago skrev 2017-03-06 08:48:47 följande:

Samma här. BIM 9/3 och har haft molvärk i livmodern sen i fredags. När mensen är på g känner jag av det lite som molvärk och smärta i ländryggen bara dagen innan. Vågar inte hoppas men känns inte som att mensen är på g.

Håller tummarna för oss! :)

Precis samma här. Å humöret brukar svänga lite mer. Plus alltid en finne haha. Men inte nu. Men som du vågar jag inte hoppas.

Jaaaa håller tummarna för oss
  • JessK
    Ulrika34 skrev 2017-03-06 08:30:42 följande:

Ja jag har nästan slutat känna efter... man blir mindre besviken när mensen kommer Om jag hade fått gå efter mina symptom har jag varit gravid nästan varje månad nu

Haha jag känner igen mig men denna månad känns verkligen ingenting, inte ens inbillade symtom eller mens symtom :-P
  • JessK

Ingen mens i sikte idag heller. Bim imorgon. Men känner fortfarande varken mig gravid eller att mens är på väg. Har ett cb hemma men testar först om några dagar

• JessK
    villblitremedpcos skrev 2017-03-07 12:04:06 följande:

BIM idag, vad tror ni?

Jag kan ana ngt ytterst minimalt. Tycker du ska testa igen om nån dag för cb är tydligen kända för spökstreck.
  • JessK

Asså jag fattar ingenting. Efter jag tog ut min kopparspiral i november å vi börja på å förska få bebis har min mens blivit väldigt konstig . Ena månaden kom den en vecka för tidigt. Å nu verkar min mens va på väg över efter 1 dag!!?? Hur kan den börjat hålla på så efter kopparspiral? Är ju inga hormoner... så idag va bim mensen kom men verkar redan va på väg över...

• JessK
    Ulrika34 skrev 2017-03-08 20:11:52 följande:

jag hade kopparspiral för flera år sedan, tog 4 månader innan mensen blev regelbunden och någorlunda vettig...bara ha tålamod

Oj efter kopparspiral? Det som ska vara att gå tillbaka direkt till normalt när man tar ut den ju. I
  • JessK
    Snultan skrev 2017-03-08 21:52:58 följande:

Haft samma problem som du. Hade oxå kopparspiral som jag tog ut i november. Å sen dess har mina cyklar vart 30, 32, 25, 25. Weird. Förstår inte heller varför de blir så

Jaha du också? Vad konstigt..

Men men det reder väl ut sig snart hoppas jag.

Men hoppas inte det försvårar att bli gravid bara.
Svar på tråden BIM Mars 2017