BIM Mars 2017
Hej hoppar in här. 31 år 4de försöket. Bim den 8/3 ungefär
Hej hoppar in här. 31 år 4de försöket. Bim den 8/3 ungefär
2 dagar kvar till bim. Känner mig varken Gravid eller som om mensen är på väg!?
Enda jag känner från i förrgår typ är hur det typ stramar åt å ömmar lite över tjejmagen. Jag brukar verkligen känna när mensen är på gång. Men känner inget alls nu. Men vet att kroppen är duktig på att spela spratt. Så får se om några dagar vad som händer
Samma här. BIM 9/3 och har haft molvärk i livmodern sen i fredags. När mensen är på g känner jag av det lite som molvärk och smärta i ländryggen bara dagen innan. Vågar inte hoppas men känns inte som att mensen är på g.
Håller tummarna för oss! :)
Ja jag har nästan slutat känna efter... man blir mindre besviken när mensen kommer Om jag hade fått gå efter mina symptom har jag varit gravid nästan varje månad nu
Ingen mens i sikte idag heller. Bim imorgon. Men känner fortfarande varken mig gravid eller att mens är på väg. Har ett cb hemma men testar först om några dagar
BIM idag, vad tror ni?
Asså jag fattar ingenting. Efter jag tog ut min kopparspiral i november å vi börja på å förska få bebis har min mens blivit väldigt konstig . Ena månaden kom den en vecka för tidigt. Å nu verkar min mens va på väg över efter 1 dag!!?? Hur kan den börjat hålla på så efter kopparspiral? Är ju inga hormoner... så idag va bim mensen kom men verkar redan va på väg över...
jag hade kopparspiral för flera år sedan, tog 4 månader innan mensen blev regelbunden och någorlunda vettig...bara ha tålamod
Haft samma problem som du. Hade oxå kopparspiral som jag tog ut i november. Å sen dess har mina cyklar vart 30, 32, 25, 25. Weird. Förstår inte heller varför de blir så