• Thugs

BIM Mars 2017

Enligt app borde jag ha ägglossning på lördag men testade idag på dag 9 och det syntes ett svagt svagt streck... bara att mysa på och hålla tummarna denna veckan nu... ????

Tredje barnet, andra försöket eller första, jag tog ut hormonspiral 26/1 och har haft första mensen nu precis...

Ägglossning 4/3 och BIM 18/3

Jag har dock ingen riktig koll på datumen för jag har haft hormonspiral i tre år utan mens...

• Thugs

#174 Idag 12:13

Konstigt fråga kanske men hur rosa ska en nidblödning vara? Vid ett par tillfällen igår och idag har det varor svagt svagt rosa på pappret när jag varit på toa... jag tror att jag hade ÄL i torsdags eller fredags... mest säker på fredagen och vi hade sex fredag, lördag (3ggr) och i söndags. Jag har mått illa och haft ont i tjejmagen, det spänner ut mot ljumsken och känns tungt...

Jag blir galen på att analysera allt hela tiden...

• Thugs

Efter ha känt mig jättegravid sen i måndags så har alla symptom försvunnit helt.

Suck, får helt enkelt invänta mens och en ny månad...

• Thugs
    orzia1 skrev 2017-03-09 08:15:14 följande:

När har du bim?

Den 18de tror jag att jag har bim
  • Thugs

Läser att vissa smörjer sej men med vad?

• Thugs
    becca90 skrev 2017-03-10 12:14:29 följande:

Åh tack, håller alla tummar och tår att jag är likadan! Tack för hoppet!! Testade du negativt innan plusset då?

Testade idag bim -7... såklart negativt men jag kunde inte låta bli... nu ska jag vänta in bim -4 innan jag testar igen om jag kan hålla mej...
  • Thugs

Ytterligare ett stort - på stickan idag... ÄL + 10 idag...

Bim på lördag så 5 dagar kvar...

• Thugs

Bim imorgon tog detta tester nyss... kan jag vara gravid? Hoppas verkligen det...

• Thugs

Dagens testskörd... vågar jag tro att det stämmer? Snart kommer sambon hem och jag vet att han är på dåligt humör... ska jag vänta med att berätta? Bim imorgon men jag ska jobba hela helgen...

• Thugs
    Skrutt 83 skrev 2017-03-17 16:50:28 följande:

Stort grattis!! Ja det digitala ljuger inte!!

Tack
  • Thugs
    Charlizee skrev 2017-03-18 09:18:37 följande:

Åh nej trodde du hade ett plus på gång

Jag testade också blankt idag, suck!! Även om det är 4-5 dagar kvar till BIM kastar jag in handduken och satsar på april istället... Kommer du testa något mer? <3

Ge inte upp än... jag hade inte minsta antydan till + förrän dagen innan bim... det var 13 dagar efter äl, än finns chans för dej
  • Thugs

I fredags testade jag positivt på 3 olika test. Igår testade jag negativt på 2 test... idag har jag bruna flytningar... ska jag ställa in mej på MF och invänta rikliga blödningar?

För testen måste väl vara på riktigt?

• Thugs
    typ89 skrev 2017-03-22 15:38:50 följande:

Har du testat idag igen? Kan det bero på att du testat väldigt tidigt? Mitt första mf började med att jag testade positivt och sen negativt några dagar senare. Efter ett par dagar till blödde jag. Men hoppas att det går bra för dej!

Jag fick positivt resultat dagen innan bim... på cb digital... första försöket med nuvarande sambon men har 7 MF i bagaget med exet...
Svar på tråden BIM Mars 2017