BIM Mars 2017
Hej! Hoppar in här från februari-tråden för mensen kom idag. Lite besviken men ändå väntat. Har ägglossning 9/3 och bim 23/3. Bor i Göteborg och det här blir andra försöket med första barnet :)
Hej! Hoppar in här från februari-tråden för mensen kom idag. Lite besviken men ändå väntat. Har ägglossning 9/3 och bim 23/3. Bor i Göteborg och det här blir andra försöket med första barnet :)
Hur resonerar ni kring alkohol mellan ÄL och BIM? Håller ni igen eller lever som vanligt?
Vad tycker ni? Positivt eller fortfarande starkt negativt? Igår och i förrgår var teststrecket knappt synligt. 
Hej!
Fick glad gubbe på ägglossningstest igår vid lunch och såklart var gubben borta men kommer hem nu ikväll så då blir det väl lite mys då. Men min fråga är har vi missat ÄL nu eftersom det inte blev något mys igår och kommer inte bli förrän ikväll?
Är så kass på det här med ÄL hit och dit så hjälp mig :)
Usch.. bim på fredag, känns länge dit.
Funderar på ni som skriver att ni inte talar om för er man att ni har ägglossning. Funkar det verkligen? Alltså att de inte fattar ändå? haha. Tror min sambo skulle förstå direkt, det är inte så vanligt att vi i vanliga fall har sex flera dagar i rad annars.. Men kanske får ta och förföra honom lite oftare innan äl, så han blir förvirrad haha. ;) Är ju den där jäkla prestationsångesten hos honom som ställer till det här.
Inga symtom alls denna månaden. Känns lite tråkigt.. men kanske lika bra. Då har man inget att överanalysera. Det enda som är annorlunda är att jag drömmer jättemycket varje natt. Vet inte ens om det är ett symtom men.... har ni andra några symtom? :)

Detta är väl inget spökstreck? Inte mixtrat ngt med bilden.. den är au naturel
Ska verkligen försöka hålla mig till bim innan jag kissar på nån sticka.
Men vet ju innerst inne att det inte kommer bli så... har som sagt inga symtom alls, förutom mycket drömmar. Bim på nästa torsdag. Hoppas ju såklart att detta betyder pluss eftersom jag hade sååååå måååånga gravsymtom förra månaden och tant röd kom ändå.
Äter bidrottninggele och extra D-vitamin denna månaden. Och folsyra såklart.