• EmilyTh

BIM Mars 2017

Går över från februaritråden med!
    28 år, andra försöket med första barnet.
    BIM kring den 18/19:e mars. Känns som sista chansen för att inte få barn precis över jul nu!

• EmilyTh

Hej alla, behöver lite insikter i detta:

Har ägglossning på torsdag (2:a mars) men min sambo är bortrest hela veckan och kommer inte hem förrän på lördag igen.
    Hade sex innan han åkte imorse, men blir ganska orolig att det inte var "nog", liksom fyra dagar innan förmodad ägglossning. Använder inte stickor, utan bara en app (period Tracker) för att hålla koll, så hoppas att det kommer igång tidigare än vad appen säger!

Finns det någon chans tror ni? Eller har vi bara himla, himla otur med hans jobbresa just under denna vecka.

BIM 16/3, om det förmodan tog sig :)

• EmilyTh

Plussade igår :) helt oväntat. Fortfarande BIM-4 men fick ett väldigt tydligt plus på CB early.

• EmilyTh
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-12 11:54:55 följande:
    Stort grattis!
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
    Tack så mycket!

De enda symptom jag kände var att brösten ömmade mer än vanligt, men verkligen inget annat. Plussade redan på ÄL+10 (om jag räknat rätt)

Önskar er alla andra lycka till nu! :)
  • EmilyTh
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-12 17:49:06 följande:
    Jag har inga fler test hemma. Beställde från TL nyss. Får se när dom dyker upp. Troligtvis på Tisdag, så blir det testning på onsdag. Bim-1 och äl+12

Mina bröstet har börjat ömma mer idag... och jag har som träningsvärk i ljumskarna!!?!?! Å sen ilar det till i livmodern ibland ... så vi får se om vi joinar varandra i nån BF tråd sen.
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
    Vad spännande! Hur känns det nu, fortfarande ömt?
    Verkar ju som om vi har exakt lika cykel :)
    Jag hade ägglossning kring den 3/3 och BIM nu på torsdag. Du går uppdatera om hur det går!

Jag ska gå till gyn till veckan för att få det bekräftat, även fast tre test visar plus så vill man ju gärna kolla upp det också :)
Svar på tråden BIM Mars 2017