orzia1 skrev 2017-03-22 20:59:20 följande:
Så känner jag med, att visst det är inte så roligt att ha födelsedag den 24 dec el 31 dec, men med min dotter var jag inne för tidiga värkar hela hösten, sista gången de stoppa mig var i mellandagarna, hon är född i feb, men det finns ingen garanti att man inte får en julbebis osv, jo om man står över fler månader så kanske. Men vi har problem att få barn så då kan datumen kvitta. Hellre en julbebis än ingen alls.
Nu är det min mans resa som ev gör att vi hoppas över april, men han var först inne på o skippa april men då mest för han har det i princip omöjligt att vara ledig under jul och mellandagarna, även om allt går osv så är det den mest hektiska tiden för oss båda på jobb. (Jag är dock föräldraledig nu) men ur den synpunkten är dec en dali månad för oss..
Men som sagt vi får se hur vi gör, blir det ägglossning så det blir när mannen är hemma så kör vi så får han ta in vikarie under jul ha ha
Ja, vi har ju troligtvis också problem så nu vill jag bara ha ett plus, spelar ingen roll när bebis vill titta ut då
Det är det jobbiga med resor, som tur är har min sambo bara varit borta över en natt några tillfällen under året och då aldrig under äl. Jag behöver aldrig resa i jobbet