BIM Mars 2017
Bim 9 mars - hoppas på mirakel
Bim 9 mars - hoppas på mirakel
Hej på er! Smyger mig in här jag med. Äl vilken dag som helst, kanske tom idag. Bim är 10 mars om jag går efter min vanliga 27-dagars cykel. Denna gång ska jag göra ett nytt försöka med progesteronkräm igen. Är på försök 10 nu. Blir det inget denna gång så ska även jag ge borago-kapslarna en chans inför försök 11. Men nu hoppas jag såklart att det inte kommer behövas.
Efter ägglossning. Så snart ff (appen fertility friend) bekräftat äl börjar jag med krämen.
Kände verkligen av äl igår i magen o haft älflytningar men brukar även få ömma bröstvårtor men det har jag inte haft nu...blir så nojjig att jag inte haft riktig äl...men symptomen kanske kan variera månad till månad? Vad tror ni?
Blir även galen på alla som frågar när det är dags för oss:(
Folk borde veta bättre!! Bara för att dem själva blir gravids jättelätt...suck
Måtte det ta sig nu!
Ja det kan verkligen variera. Har inte sett röken till äl-sekret, ömma bröstvårtor eller direkt kraftig äl-värk senaste halvåret men blev ändå gravid för 2 månader sedan ( dock tidigt mf)
Hade själv troligtvis ägglossning i går med extreeem molvärk/kramp och i dag helt lugnt i magen och en tempökning på 0,3. Dock fortfarande äl-sekret hm ...
Nu är det bara att vänta :) kanske ligga lite i kväll ändå för att sejfa upp ;)
Halloj tjejer! Är det någon här som har koll på hur flytningar/sekret ska vara kring ÄL? Jag har läst att en del känner på tappen och kollar på flytningarna för att ha koll på ÄL. Men...vad kollar och känner man efter egentligen? :D
Jag kollade idag på fingret och då var det ganska tjockt o vitt (möjligen en antydan till rosa i det?) och tappen kändes mjuk och "öppen" (kan man ens känna om den är öppen?? Det kändes som ett liten grop eller hål typ).
Är på dag 10 idag.
Hoppas jag inte går på för mkt nu, känner att den här bebisverkstaden har släppt på en hel del "sociala spärrar" angående flytningar, mens osv. :D
Hej alla, behöver lite insikter i detta:
Har ägglossning på torsdag (2:a mars) men min sambo är bortrest hela veckan och kommer inte hem förrän på lördag igen.
Hade sex innan han åkte imorse, men blir ganska orolig att det inte var "nog", liksom fyra dagar innan förmodad ägglossning. Använder inte stickor, utan bara en app (period Tracker) för att hålla koll, så hoppas att det kommer igång tidigare än vad appen säger!
Finns det någon chans tror ni? Eller har vi bara himla, himla otur med hans jobbresa just under denna vecka.
BIM 16/3, om det förmodan tog sig :)
Har ni några gravidsymptom än?
Jag har lite molvärk o stick o hugg men det kan det ju vara ändå o ägget har väl inte ens fäst än:/
det kan va inbillning men vill så gärna tro på ett mirakel den här gången
Äl+5 i dag. Molvärk, ena bröstet öm annars mår jag fint :)
Vilken äl är du på?