• Zia29

BIM Mars 2017

Hej på er!

Jag hoppar in här :)

Är 25 år, fästmannen är 28. Vi har nyligen börjat försöka och det är första barnet.

Hade ÄL 13/3. BIM 27/3. Vågar inte hoppas för mycket nu eftersom att det "bara" är första gången/försöket, men det vore såklart kul om det tog sig på första försöket.

Har inte bunkrat upp med massa gravtester (än) och jag vågar nästan inte köpa något än. Jag lär nog vänta till BIM + ett par dagar, mest för att inte bli alldeles för förväntansfull och sen bli besviken och ledsen.

Det ska bli kul att följas åt :) Håller tummar och tår för allihop!

• Zia29
    ungafruahlberg skrev 2017-03-16 16:20:13 följande:

Åh vad spännande! vi är också på första försöket med första barnet :) håller tummarna för dig!

Åh vad kul! ^^ Hoppas verkligen att det går vägen, så nervkittlande det här. När har du BIM då? :) Har inte läst igenom alla inlägg ifall du har skrivit det tidigare hehe.
  • Zia29
    ungafruahlberg skrev 2017-03-16 19:24:48 följande:

Har BIM 23/3 ska ta ett första test på lördag! Kan knappt vönta

Åh, förstår det. Hoppas att det blir ett + ! Har du känt av några symtom då?
  • Zia29
    ungafruahlberg skrev 2017-03-17 01:39:22 följande:

Kan jag hoppas verkligen också det! Håller tummarna för att du också får det :) jag har haft lite stickningar i magen men tycker att det har avtagit ... igår hade jag metallsmak i munnen men tycker inte jag känt av det idag heller... dock har jag humörsvängningar! Börjat storgråta för minimala bakslag och ikväll har jag känt mig jättenedstäms utan grund... vi får väl se! Du då? Har du känt av något? :)

Tack! Hm, ja ibland kan sånt där vara svårt att tyda. Man vill gärna att det SKA vara graviditetssymtom samtidigt som man inte vågar hoppas för mycket på det. Jag har inte känt av något särskilt än faktiskt, får se om det börjar hända något snart eller närmare BIM. Hoppas hoppas! :)
  • Zia29
    ungafruahlberg skrev 2017-03-17 17:15:24 följande:

Ja men precis... idag har jag börjat bli mycket mer negativ, "jag inbillar mig bara" är det enda jag tänker, trots att jag vaknade upp nu (jobbar natt) och då ömmar bröstvårtorna... men tror också att jag inbillar mig det.. 

Kan förstå det. Men det är för att man inte vågar tro att det är riktiga gravsymtom. Speciellt eftersom att det är första försöket. Jag vågar nästan inte ens tänka på om jag känner något speciellt. Men det är väl bara att vänta och se :) Annars är det bara på't igen nästa månad ^^
  • Zia29

Vad tråkigt att inte fler har plussat den här månaden :/ Jag har inte kunnat testa än då jag är borta med jobbet och inte har möjlighet att köpa något test. Men jag klickade hem 10 st igår så får se vad som händer när jag kommer hem ^^

Har inte känt av något märkvärdigt så jag tror inte att jag är gravid :( Är på BIM -6 idag, har känt av molande värk i magen men det brukar det göra när det närmar sig mens. Lite ömma bröst men det brukar jag också få innan mens. Tror att jag kommer att få hoppa över till apriltråden. Hoppas innerligt på att fler kommer att plussa innan månadens slut! :)

Svar på tråden BIM Mars 2017