ungafruahlberg skrev 2017-03-16 00:02:53 följande:
börjar känna mig lite smått korkad, som om typ besattheten av att bli gravid tagit över, tankade på shell förut och bara spontant köpte ett test från RFSU... man ska kunna testa 10 dagar efter befruktning eller BIM-4... jag är på ÄL+7 (BIM-8) eller nu efter midnatt är det väl tekniskt sett ÄL+8 och BIM-7, men summan av kardemumman är att jag köpte testet och det var såklart negativt för det är alldeles för tidigt att testa, men jag förstår inte varför jag ens slösar pengar?! blir så trött på mig själv, knappt så jag vågar fråga om någon annan känner igen sig för jag börjar känna mig så knäpp
Du är nog inte den enda! Det är det ENDA jag tänker på!! ÄL+7 idag och tog i morse mitt första test...solklart negativt förstås...men känningarna i brösten har ändrat igen...trodde ömheten försvann men det sitter kvar o värken sitter nu i hela bröstet, inte vara i bröstvårtan och huden som vid ägglossning. Igår kväll när jag vände mig i sängen drog det till så i ena bröstet så skulle ha kunna börja gråta...samtidigt som det gör en glad och förhoppningsfull!! :)
Jag känner varje dag värk eller känningar i tjejmagen men det gör jag ofta mellan ÄL o mens. Så känns som om jag inte riktigt kan lita på det.
Men jo, som du sa...man blir så trött på sig själv! :D