BIM Mars 2017
Hoppar in och följer med er.
Jag är på BIM +6 idag, 6 negativa tester, men har haft mensvärk i 2 veckor, och svagt illamående senaste dagarna.
Börjar tro att jag är skendräktig..
Hoppar in och följer med er.
Jag är på BIM +6 idag, 6 negativa tester, men har haft mensvärk i 2 veckor, och svagt illamående senaste dagarna.
Börjar tro att jag är skendräktig..
BIM+8.. Ingenting händer här.. Tog ett test nyss och det var lika negativt som de 7 dessförinnan.
Är övertygad om att jag inbillat mig en graviditet och därför har mensen blivit knasig och sagt upp sig.
Negativt test idag också. BIM +9..
Fortf tidigt :) jag hade oxå neg på 9 o neg nu på 11 :/
Bilden är suddig, svårt att få skärpa.... min syrra säger att hon ser nått minsann
Kan nästa inte annat att fundera på vad jag håller på med?! Tog ett CB-early i morse (fast jag lovade mig själv att inte testa före BIM, men ni vet säkert hur jag tänkte "men jag har ju ett test för att jag ska kunna testa tidigt"... duktig på att övertala mig själv). Enligt appen är bim på torsdag. Dock hade jag inte pos ÄL-test fören på lördagmorgon, så är på Äl+9 och ev bim-5. Jaja, det visade negativt iaf. Eller negativt och negativt. Tog en bild. Man kan ju se en väldigt svag skugga.. Jag kan det iaf, när jag har ändrat till svartvitt-filter och experimenterat med ljusinställningarna. Suttit i säkert en halvtimme bara för att få en gnutta hopp. Aldrig i min vildaste fantasi trodde jag att bebisverkstan och längtan skulle snurra till de så i huvudet på mig.... usch!
Sorry för romanen, tjejer. Men behövde skriva av mig lite.
Kunde hålla mig tills jag vaknade.. Haha!
Negativt idag också.
BIM+10 idag. Fattar ingenting. Min mens har aldrig varit såhär sen. Eller ja, sist jag var gravid, men då testade jag mig BIM +11 och det var positivt med "gravid 1-2".
Känner mig så himla less. Var ute på en promenad idag och fick så ont i ljumskarna, precis som foglossning. Jag börjar bli knäpp på det här. Har sån mensvärk och ändå är det ingen antydan till mens. Inga positiva test.
Tror jag börjar bli tokig. BIM +10 :(
[quote=77521721][quote-nick]Linnéa Alexandra skrev 2017-03-22 07:59:17 följande:[/quote-nick]
Alltså nu har jag en sån där dag då det bara känns hopplöst!
Jag är ganska bra på att vara positiv, men nu så här i dagarna före BIM och man inte känner nåt, inga ömma bröst, ingen molvärk knappt, har ont i ryggen men jag har ju flyttat lådor och dylikt i vår flytt så det har nog mer med det att göra. Så tänker jag att hade jag varit gravid så hade jag ju känt NÅNTING nåt litet stick i ett bröst eller nåt, men nada... Då känns ju denna långa cykel mer som en plåga då den gör att det tar längre tid innan vi får försöka igen... samtidigt är det svårt att gå vidare innan mensen kommer, för tänk om, fast man nog vet ändå. Känns som alla får så tydliga tecken innan BIM så har man inte dom så är det kört liksom.
Usch, förlåt för uppsatsen, behövde skriva av mig lite, tänk att försöka få till en bebis skulle vara en sån känslomässig bergodalbana!
Nä, nu ger jag upp. BIM +11 och ingen mens, inget plus.
Har tagit både CB early och ett annat som reagerar på 10hcg. Negativa, såklart.
Testar inget mer nu, utan inväntar den vilsna mensen..
Jag är på BIM+13 och testar fortfarande negativt. Fick tid hos MVC idag för de ville göra en test där också. Jag sa att det inte var lönt för det kommer bli negativt, vilket det också blev. Frågade om jag inte kunde få ta ett blodprov istället, men så "gör de inte" tydligen. Frågade om hon kunde skicka en remiss för ett VUL och då tittade hon på mig som om jag vore helt knäpp.
Hennes råd är att antingen söka vård privat, vilket var lååånga väntetider, eller vänta en månad och ringa MVC igen.
Så sjukt jobbigt att gå i ovisshet..
BM menade typ att det är helt omöjligt att plussa sent och att jag är inbillningsgravid.
Jag hade ringt till gyn mottagningen direkt o bett om blodprov och vul. Och om det inte är graviditet så tabletter för att få igång mensen