• Liinneaa

BIM Mars 2017

Ska göra test på lördag,ca 4 dagar innan BIM. Kan inte hålla mig längre, så himla nyfiken!! Hoppas verkligen på plus!Hjärta

• Liinneaa
    Estor skrev 2017-03-24 09:05:24 följande:

För er som fått + eller plusar så här jag gjort en bf december 2017 grupp :)

Ska testa i morgon bitti så förhoppningsvis ses vi där! Så nyfiken Skrattande
  • Liinneaa
    yallayalla skrev 2017-03-24 14:34:18 följande:

Fast ni fick jag äl flytningar på bim :p

Spännande det här! Brukar vara snus torrt innan mens!

Haha, har aldrig analyserat min kropp såhär!

Haha jag har också flytningar som aldrig förr! Kan inte vara "normalt"  haha, så förhoppningsvis blir det plus i morgonSkrattande
  • Liinneaa
    yallayalla skrev 2017-03-24 16:03:06 följande:
    Spännande!!! Har du några andra symtom? :)

Jag har haft väldigt svullna slemhinnor (täppt i ena näsborren en vecka nu). Det har jag fått alla mina graviditeter innan. Men kanske kan få av pms också.. Vågar ju inte hoppas på för mycket
    Haft väldig värk i magen senaste veckan som avtagit en del nu, extremt känsliga bröstvårtor haha, täppt i näsan (kan va förkyldning på gång med) och uppsvullen mage är väl de som jag har lagt märke till! 

När ska du testa?:)
  • Liinneaa

Negativt test i morse... Besvikelsen är total! Hoppas bara det va förtidigt att testa (BIM-4) ska göra ett nytt på torsdag om inte mensen kommit.. 

• Liinneaa

Mensen skulle kommit igår eller idag (får alltid på morgonen) så gjorde nytt test i morse.. Negativt... Men än ger jag inte upp hoppet från mensen kommer.. HOPPAS HOPPAS!!

Svar på tråden BIM Mars 2017