Inlägg från: yallayalla |Visa alla inlägg
  • yallayalla

BIM Mars 2017

Hej! Hoppar in här också! Är på bim -2 & Äl +14 idag!

Håller på att bli galen! Jag tog inga äl test innan och i samband med min äl då jag tydligt kände av den & var bort rest (myste 2-3dygn innan äl). Köpte dock äl test efter misstänkt äl då den var tidig så ville hålla koll så jag inte misstog mig. Beställde hem 7st graviditetstest som jag redan använt :D Min sambo har förbjudit mig att köpa fler nu innan bim. Desperat som man är så tog jag ett ÄL-test på morgonen (hört att det kan ge utslag på graviditet) men visade bara ett svagt sträck.

Har dock en massa symtom jag inte brukar ha innan bim som täppt i ena näsborren till & från under dagen, svullna slemhinnor där nere (sen äl+8), illamående (väldigt illamående igår) och trötthet. Illamående & trötthet kan ju vara inbillning :p

Nu ska min mamma åka ner till apoteket vid 9 & köpa ett predictor early, har sparat morgonurin i kylen :D Fått mani på graviditetstest :D

• yallayalla
    Percafluviatilis skrev 2017-03-21 06:59:43 följande:

Tråkigt det är med denna väntan... Hur räknar ni förresten? Om jag hade äl 17/3 är jag då på äl+4 eller äl+5 idag? Räknar man med äl-dagen liksom? Nåja, mensen ska komma nästa onsdag iallafall om cykeln håller sig i skinnet.

Hej! Jag har räknat äl+1 dagen efter äl, men vet inte om man ska göra det?
  • yallayalla

Sista testet gjort nu om inte mensen uteblir! Gjorde ett predictor early på sparat morgonurin som visade väldigt negativt, inte ens ett svagt spöksträck :( Är på Äl+14 idag så borde ju visat nu, bim om 2-3dagar...

Blir deppig av alla dessa negativa test innan bim :(

• yallayalla
    Viktoria82 skrev 2017-03-22 06:52:07 följande:

Godmorgon alla snälla!

Kan jag nu vara gravid??? Eller e detta ett spökstreck? :/

Idag ÄL+13

Jag är så nervös så jag knappt kan skriva...

Solklart PLUSS :D Grattis vad kul!!! Måste bara fråga, har du testat innan detta? Isf när efter äl?
  • yallayalla
    oONinniOo skrev 2017-03-22 07:27:15 följande:

Självklart kunde jag inte hålla mig från att ta ett test imorse på ÄL+10, i hopp om att plussa på samma dag som med sonen. Toknegativt. Ändå kan jag inte låta bli att vrida och vända på det i hopp om att se något. Knäpp man är ibland!

Känner igen mig! Har testat sen äl+6 fram tills igår äl+12 :p. Är på bim-2 idag, nu tänker jag inte testa fören BIM+1 (om mensen inte kommer).. Kan inte ignorera alla symtom men ska försöka slappna av lite :D
  • yallayalla

Grattis till alla som Plussat! Såg så himla mörkt & dystert ut med alla negativt graviditetstest när jag kollade in här senaste! Men nu börjar det lika något ;)

Jag har BIM idag så väntar på mensen men hoppet är det sista som överger! Hehe..

Testade på bim-1 & det var fett negativt så väntar några dagar till om inte mensen dyker upp!

Lycka till ni andra som hoppar över i april tråden :)

• yallayalla

Fast ni fick jag äl flytningar på bim :p

Spännande det här! Brukar vara snus torrt innan mens!

Haha, har aldrig analyserat min kropp såhär!

• yallayalla
    Jsv17 skrev 2017-03-24 14:43:29 följande:

Haha igenkänning på den, och det som är mest frustrerande är att man har ju inte alltid analyserat på det här sättet så hur vet man hur det brukar vara!? Börjar få hyfsad koll nu efter några månaders försök, men kroppen lurar en gång på gång... fick också ÄL flytningar igen i slutet på förra veckan? Det var också nåt nytt...

Kan tänka mig det! Vi skulle egentligen inte försöka denna gången, utan börjar i juni/juli. Men hur var det för dig? Du har väl Plussat? :)

Kan hända att jag får en sånhär flytning i vanliga fall också men oftast upphör flygningarna några dagar innan mens.. Ska göra ett test imorgon om inte mensen kommer :D
  • yallayalla
    Liinneaa skrev 2017-03-24 14:50:46 följande:

Haha jag har också flytningar som aldrig förr! Kan inte vara "normalt"  haha, så förhoppningsvis blir det plus i morgon

Spännande!!! Har du några andra symtom? :)

Jag har haft väldigt svullna slemhinnor (täppt i ena näsborren en vecka nu). Det har jag fått alla mina graviditeter innan. Men kanske kan få av pms också.. Vågar ju inte hoppas på för mycket
  • yallayalla

Vad är detta?

Jag är på Bim +4 idag trodde min kropp spelade mig ett spratt! Är det ett plus jag ser?

Testat varje dag från äl +9 & negativt på bim +1... Inte kännt något symtom sen jag tog sista testet & nu är det plus?

• yallayalla

La en bild i mitt galleri istället!

Nu tänker jag att det är missfall för att det gav utslag så sent...

• yallayalla
    Percafluviatilis skrev 2017-03-28 06:56:04 följande:

Hur ser man ditt galleri? Spännande!

Jag la upp det i mitt galleri! Gick det att se?
  • yallayalla
    Jsv17 skrev 2017-03-28 18:05:20 följande:

Med risk för att låta tjatig... cd 34 ingen mens, inga gravvtecken heller för den delen, känner ingenting absolut ingenting, jag har ett sjuhelvetes humör iofs men det kan ju lika gör vara stress/pms relaterat, känner inte som nån mens är på gång heller, vad är detta?! Min kropp har aldrig krånglat, mens mellan 27-31 dagar varje månad alltid, klart den ska göra det nu! Suck!

Hur längre hade ni väntat med att testa igen? Med tanke på att det varken är nån molvärk, ömma bröst eller nån annan känning och negativt test (med ett ett spökstreck som ev. kunnat vara ngt svagt men var nog mest önsketänkande)cd 32 (BIM ev BIM +1) är väl en graviditet inte särskilt troligt? Vad tror ni?

Precis så jag kände mig! Gjorde ett test på bim+1 som var negativt.. Plussade idag på bim+5!
  • yallayalla
    Jsv17 skrev 2017-03-29 16:20:29 följande:

Alltså, jag har inte blivit tokig viss fasiken är det 2 streck på detta???

Ååå det blev erbjuden ?!!! Grattis!
  • yallayalla
    yallayalla skrev 2017-03-29 17:31:37 följande:

Ååå det blev erbjuden ?!!! Grattis!

Det blev ett ? skulle det stå! Haha
Svar på tråden BIM Mars 2017