• Skrutt 83

BIM Mars 2017

Hej!

Startar en tråd för oss som har Bim nu i mars. Hoppas fler vill hänga på och att vi får se många fina plus!

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-02-28 15:32
    BIM-Lista

[quote=77455467][quote-nick]Ulrika34 skrev 2017-02-28 14:57:49 följande:[/quote-nick]
    Morphet, 26 år, Helsingborg, 1:a försöket 2:a barnet, ÄL ca 14/2, BIM ca 1/3 

Percafluviatilis, 27 år, Göteborg, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 20/3 BIM ca 4/3

Novanex, 34 år, Sundsvall 3:e försöket 3:e barnet ÄL 17-18/2 BIM 4-6/3

Mncp, 32, Göteborg, 1:a försöket 1:a barnet, ÄL 22-23/2, BIM 6-7/3 

Becca90 26 år, sundsvall , 3e försöket första barnet. ÄL 16-17/2 BIM 7/3 

Firago, 25 år, Borås, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 24/2 BIM 9/3 

Vonblois, 33 år, Halland, 1 år försök, 1:a barnet. Äl 22-24/2 BIM 10/3 

Milou3, 40 år, Sthlm, 6:e försöket 3:e barnet, ÄL 23/2, BIM 11/3 

FrökenE1985, 31år, Sthlm, 10:e försöket, 1:a barnet, ÄL 26/2 och BIM 12/3.

Livethänder 32 år, Sthlm, 10:e försöket 1:a barnet, ÄL 26/2 och bim 12/3 

Starlights, 27 år, Norrland, 5:e försöket, 1:a barnet. ÄL 5/3, BIM 17/3. 

royce, 30 år, Norrland, 2 års försök, 1:a barnet. ÄL 1-5/3, BIM 17/3 

Typ89, 28 år, Småland, 2:a försöket 2:a barnet. ÄL ca 3/1 BIM ca 17/3 

Skrutt 83, 34 år, Sthlm, 2:a försöket 3:e barnet, ÄL 8/3 BIM 21/3 

Jsv17, 34 år, Sthlm, 3:e försöket 1:a barnet, ÄL 8/3 Bim 22/3 

Sajo0106, 29, Skellefteå, 13:e försöket 2:a barnet, ÄL 9-11/3 och bim 22/3 

Madss 20 år, Perstorp, 2:a försöket första barnet. ÄL 9/3 BIM 23/3 

jhk88, 29 år, Ljungaverk, 3:e försöket tredje barnet. ÄL 6-8/3 BIM 23/3. 

oONinniOo, 28 år, Kumla, 2:a försöket, 2:a barnet. ÄL 10/3 BIM 25/3.

Ulrika34, 34 år, Stockholm, 3:e försöket med 5:e barnet. ÄL 12/3 BIM 26/3

Estor, 29, Karlstad, 5 försöket efter MA. 1a barnet. ÄL 14/3 bim 27/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2017
  • Ulrika34
    Lifl skrev 2017-03-18 08:09:04 följande:

Bim idag enligt appen, men jag tror att ÄL var något senare den här cykeln. Har mensvärk och lite känningar i brösten. Upplever att jag har liiite "sammandragningar". ÄNDÅ var det jävliga testet negativt idag.... får väl se om mensen är på intågande... börjar ge upp.

Meeen detta var första försöket med nr två. Jag är SÅ otålig i och med att första barnet gick så otroligt lätt. Sexade -> ont i bröst/mensvärk utan en tanke på att jag kunde vara gravid -> positivt test efter stt jag köpte ett test tillsammans med taco-grejer på bim-8....

Ja man tar lätt för givet att det ska bli lätt andra gången....jag har också blivit gravid jätte lätt men nu tar det sig inte alls...
  • Charlizee
    Skrutt 83 skrev 2017-03-18 07:25:10 följande:

Helt blankt idag på äl+10, tempen ligger jättehögt och brösten ömmar men jag bara vet att det är kört..

Åh nej trodde du hade ett plus på gång

Jag testade också blankt idag, suck!! Även om det är 4-5 dagar kvar till BIM kastar jag in handduken och satsar på april istället... Kommer du testa något mer? <3
  • Viktoria82

ÄL+9 idag och sooolklart negativt test. Argh! Brösten ömmar ännu och små känningar i magen ibland, speciellt om jag sträcker på mig... Inatt vid 5-tiden mådde jag illa, men det gick över när jag drack en Actimel :D

Blir inte klok på mig själv! Känns som man sku framkalla symptom på flit...

Tänker testa varannan dag till BIM som är 21-23.3

Hoppas era test också snart visar plus :)

• becca90
    ett plus ett är lika med tre skrev 2017-03-17 22:09:56 följande:

ÄL 22/2

BIM 7/3

Har även tagit några äl tester som också är negativa så in i bomben, för någon sa att mensen kunde hoppa över en månad och sen att det blir ägglossning igen, men som sagt fett minus på både äl tester och grav testet...

Hade samma som dig.. bim + 10 kom en väääldigt sparsam mens. Blödde en dag och sen 2 dagar med en tampong per dag..
  • Thugs
    Charlizee skrev 2017-03-18 09:18:37 följande:

Åh nej trodde du hade ett plus på gång

Jag testade också blankt idag, suck!! Även om det är 4-5 dagar kvar till BIM kastar jag in handduken och satsar på april istället... Kommer du testa något mer? <3

Ge inte upp än... jag hade inte minsta antydan till + förrän dagen innan bim... det var 13 dagar efter äl, än finns chans för dej
  • Zia29
    ungafruahlberg skrev 2017-03-17 17:15:24 följande:

Ja men precis... idag har jag börjat bli mycket mer negativ, "jag inbillar mig bara" är det enda jag tänker, trots att jag vaknade upp nu (jobbar natt) och då ömmar bröstvårtorna... men tror också att jag inbillar mig det.. 

Kan förstå det. Men det är för att man inte vågar tro att det är riktiga gravsymtom. Speciellt eftersom att det är första försöket. Jag vågar nästan inte ens tänka på om jag känner något speciellt. Men det är väl bara att vänta och se :) Annars är det bara på't igen nästa månad ^^
  • Lucy Cat

Hoppar in och följer med er.

Jag är på BIM +6 idag, 6 negativa tester, men har haft mensvärk i 2 veckor, och svagt illamående senaste dagarna.

Börjar tro att jag är skendräktig..

Ordet -väl- stavas med ett L och inte två.
  • Charlizee
    Thugs skrev 2017-03-18 11:52:03 följande:

Ge inte upp än... jag hade inte minsta antydan till + förrän dagen innan bim... det var 13 dagar efter äl, än finns chans för dej

Tack för din uppmuntran Man slutar inte hoppas men känns kört efter alla negativa test... hoppas jag har fel!!
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-03-18 07:56:21 följande:

Åååh neeej :/

Snultan skrev 2017-03-18 08:00:12 följande:

Cd 25. Äl+9. Negativt gravtest. Vet att det är tidigt men jag har BIM idag. Ingen mens i sikte ännu. Öm i hela magen och ont i ryggen. Mår illa till och från MEN jag har problem med magen så detta kan bero på det då jag har det typ dagligen. Inga ömma bröst som jag brukar ha innan mens. Jag pendlar mellan hopp och förtvivlan. Kanske tar jag ett nytt test på måndag om inte mensen kommit innan dess.

Heja.

Ja det är skit. Han försökte i alla fall men det gick inte alls. Han bara svettades och yrade så jag bad honom att lägga sig ner istället och sova. Får hoppas han är bättre imorgon bitti när jag slutat jobba, blir inget idag då han är iväg först hela dagen och sen är jag iväg. Jag hoppas ändå där kommit in ngr simmare trots han inte kom. Hade tyvärr inget sex i fredags heller, men i trosdags och ägglossar jag idag el imorgon så finns det ändå en rimlig chans att det tar sig.

Usch vad trist med negativt test, men det kan ju ha tagit sig ngn dag senare. Har jag ägglossning först nu så borde min cykel bli förlängd, så jag kan väl nästan hoppa in direkt i april tråden. Enda positiva med en ev förlängd sådan är att min nästa ägglossning borde komma ngn dag senare även nästa månad, så då kan vi nog köra på ändå då min man bara är borta enligt det andra ägglossningsdatumet.
  • Snultan
    orzia1 skrev 2017-03-18 13:21:52 följande:

Ja det är skit. Han försökte i alla fall men det gick inte alls. Han bara svettades och yrade så jag bad honom att lägga sig ner istället och sova. Får hoppas han är bättre imorgon bitti när jag slutat jobba, blir inget idag då han är iväg först hela dagen och sen är jag iväg. Jag hoppas ändå där kommit in ngr simmare trots han inte kom. Hade tyvärr inget sex i fredags heller, men i trosdags och ägglossar jag idag el imorgon så finns det ändå en rimlig chans att det tar sig.

Usch vad trist med negativt test, men det kan ju ha tagit sig ngn dag senare. Har jag ägglossning först nu så borde min cykel bli förlängd, så jag kan väl nästan hoppa in direkt i april tråden. Enda positiva med en ev förlängd sådan är att min nästa ägglossning borde komma ngn dag senare även nästa månad, så då kan vi nog köra på ändå då min man bara är borta enligt det andra ägglossningsdatumet.

Segt att man ska bli sjuk mitt i detta :/ o klart man inte orkar prestera då.. hoppas på tur för er iaf o att ni får till de. Hoppas inte din cykel blir konstig nu då i o med senare äl?

Jag får leva på hoppet att det är så tidigt än och jag känner noll symtom på mens (flygningarna har lagt sig). Plus att jag har en oregelbunden cykel så inte helt säker på bim. Jag hoppas så att de tagit sig men är för tidigt att testa iaf. Så tar ett nytt test på måndag i så fall, då är jag på äl+11 kanske bättre tur...
    Matheus 131002!
Svar på tråden BIM Mars 2017