Inlägg från: EpicNurse |Visa alla inlägg
  • EpicNurse

Vad stör du dig på som flertalet av oss andra inte har förstått vidden av?

Stör mig på allt man kan störa sig på. Sjukt jobbigt faktiskt haha

Stör mig på samma som du också, men för att nämna några saker:

Folk som tränger sig, byter mot regler, röker där man inte får/bör (tex lekplatser, vid poolen). Folk som smaskar och tuggar med öppen mun, pratar med mat i munnen, tuggar tuggummi med öppen mun så att alla hör varenda smask.

Folk som inte kommer i tid. Alltså, som standard. Klart man kan vara försenad ibland :)

• EpicNurse
    Fnollet skrev 2017-02-21 13:51:59 följande:

Jag stör mig på folk som slänger skräp på marken utomhus trots att det finns papperskorgar i närheten.

Jag stör mig också på dagens parabennoja inom skönhetsvård. Tack vare det så innehåller produkterna ofta farligare och obeprövade konserveringsmedel.

Håller SÅ med om folk som slänger skräp! Kvittar om det finns en papperskorg eller inte. Gör det inte det får man ta med skräpet och slänga det när det finns en papperskorg
  • EpicNurse
    Anonym (Wayne) skrev 2017-02-21 13:54:01 följande:

Du verkar vara en härlig person.

Tack! Det skulle nog de flesta som känner mig säga att jag är :)

DU verkar sannolikt vara en person som gör en eller flera av sakerna som jag skrev eftersom du kände att du behövde försöka klämma fram något lagom elakt.

Alla de saker jag skrev tillhör allmänt vett så de flesta har ju faktiskt lärt sig allt detta när de var barn. Men alla blir ju inte uppfostrade på ett bra sätt, det märks tydligt på samhället. Men det är inte för sent att lära sig ;)
  • EpicNurse
    Anonym (Wayne) skrev 2017-02-21 14:28:14 följande:

Absolut gör jag mig skyldig till alla dessa exempel. Förmodligen dagligen. Måste vara jobbigt att gå runt och störa sig på ljud hela dagarna. Finns säkert KBT som hjälper. Lycka till! 

Nädu, det är faktiskt inte hela världen ;)

Är hellre en som kan bete sig och får leva med att störa sig på folk än ett trash som inte fått lära sig grundläggande beteende eller hur man uppför sig i samhället.
Svar på tråden Vad stör du dig på som flertalet av oss andra inte har förstått vidden av?