Inlägg från: Anonym (Ojoj.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ojoj.)

Vad stör du dig på som flertalet av oss andra inte har förstått vidden av?

- Folk som skickar meddelanden på Facebook om att man ska göra hemlighetsfulla uppdateringar och inte berätta för någon om vad hjärtat, kalsongen eller vad det nu är står för.

- De som tränger sig i busskön. Speciellt om man stått och väntat 20 minuter på en försenad buss.

- De som alltid börjar att prata med en på arbetet utan att fråga om man har tid för dem och förväntar sig att man skall avbryta allt på sekunden de kommer på något. Alternativt de som kommer på saker som de måste säga när man håller på och packar ihop för dagen.

- Människor som vet allt om att arbeta i vården när de själva aldrig gjort det, men vet ändå allt. Till och med bättre än dig som arbetar varje dag.

• Anonym (Ojoj.)
    Anonym (Anna) skrev 2017-02-22 18:16:06 följande:

- Folk som skriver kryptiska saker på facebook för att fiska sympati men inte skriver vad det gäller. Till exempel "Falska vänner är det värsta som finns. Trodde att jag hade hittat människor som jag kunde lita på, men det visade sig att jag hade fel" eller "Läkaren igen imorgon.... får hålla tummarna....". Sedan när folk skriver och undrar vad det är som har hänt så får de inga svar. Extra hemskt är det när folk checkar in på akuten och inte skriver vad det gäller. Det är ju bara för att få uppmärksamhet.

Jag brukar tänka att folk som klarar av att checka in på akuten har inget där att göra.
Svar på tråden Vad stör du dig på som flertalet av oss andra inte har förstått vidden av?