Inlägg från: Anonym (Dick-shaped neon sign) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dick-shaped neon sign)

Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?

Har tyvärr dumpat några tidiga dejter eftersom jag skämdes för att synas med så "fula" tjejer. Egentligen gillade jag dom och tände jättemycket på dom.

Sprang bara efter tjejer som inte ville ha mig eller som var upptagna. Det fattar jag i efterhand. Fattar i efterhand inte varför jag inte hade sex och kul med dom "ocoola" tjejer som ville ha mig. Det hade varit hur bra som helst, men jag var så *sjukt* skitnödig som ung.

• Anonym (Dick-shaped neon sign)
    Anonym (Gevalia) skrev 2017-02-22 10:11:44 följande:

När jag var yngre chattade jag mycket med en kille och vi pratade i flera månader innan vi bestämde oss för att ses. Han hade skickat flera bilder och filmer där han hälsade till världens finaste tjej osv. Jag skulle möta honom vid tågstationen och där stod jag och väntade. Siste man som klev av var en kille i permobil som fick hjälp av konduktören att komma av. Det var ju inte killen på bilderna eller filmerna så jag väne mig om och gick med tanken att jag blivit dumpad. Då börjar killen i permobilen vråla mitt namn och körde efter mig. Han hade använt bilder och filmer på sin bror då han var rädd att hans CP-skada skulle skrämma bort mig. No shit! Hade inte hjärta att lämna honom ensam där även om han hade gjort bort sig. Blev världens sjukaste dejt där jag fick mata honom med pizza och sedan frågade han om jag kunde hjälpa honom på toaletten genom att hålla en plastmugg åt honom.

Avslutade dejten efter att vi åkt färdtjänst till tågstationen och jag förklarade att jag inte var intresserad av att ses mer eller prata igen. Ändå dykte han upp på mitt jobb flera gånger och frågade efter mot samt presenterade sig för kollegor och receptionist som min pojkvän.

Inte okej!

Haha! Nej, verkligen inte ok. Och sedan kan jag inte låta bli att spekulera över om den här mannen var från Linköping. Det finns en kille i permobil som har en historia av att stalka tjejer och bete sig allmänt illa. Har stått i tidningen typ. Alla vet.
Svar på tråden Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?