• Anonym (?)

Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?

Anonym (....) skrev 2017-02-22 08:08:14 följande:

Jag var på andra dejt med en på alla sätt trevlig man, på restaurang. Han reste sig för att gå på toaletten och..förde inte in stolen efter sig. Jag tappade helt sugen, inte bara är det osexigt med bristande manér men dessutom upplevde jag det som arrogant mot servisen som behövt klämma sig förbi hans utdragna stol om de skullat på det hållet.

Ja DET var verkligen det fånigare jag hört! Det måste väl varit något mer som fick dig så ointresserad, för annars måste du ju störa dig på folk mest hela tiden?
  • Anonym (?)
    Anonym (tyiop) skrev 2017-02-22 10:07:31 följande:

Jag och min dejt, som hade berättat att hans stora intresse var historia, gick på stan och hittade en liten informationsskylt på ett hus: " Här låg på medeltiden ett kloster som tillhörde franciskanerna eller gråbröderna". Min dejt utbrast: "Vadå, vet de inte vilken klosterorden den tillhörde?" Dumpa.

Haha sound like my kind of guy. Det borde net vara så svårt att ta reda på vilken orden som huserade där så jag förstår honom faktiskt. 
    Du är bara outbildad :)
  • Anonym (?)
    Anonym (Inte jag, men...) skrev 2017-02-22 10:40:05 följande:

Inte min dejt, men när min dotters pojkvän som jag dittills hade tyckt verkade vara en helt okej kille, berättade att han var helt såld på Fast and Furiousfilmerna och gick och längtade efter nästa så blev jag alldeles kall och började hoppas att han snart ska bli dumpad.

Fast det kanske hade med ung ålder att göra? Du kanske också hade gillat såna filmer om du varit yngre?
Svar på tråden Fånigaste anledningen till att ni dumpade partner/dejt?