• Anonym (Shit)

Så kåt på en annan man men har sambo!! Vad göra?!

Ja vad fasiken gör man?! Vill att han kommer bakifrån, kysser mig i nacken, smeker mina bröst och rumpa. Tar tag i mig, vänder mig om, tar ett tag bakom min nacke och kysser mig hett!

Ligger vaken nu och kan inte sova, så kåt...

• Svar på tråden Så kåt på en annan man men har sambo!! Vad göra?!
  • Anonym (Mia)

Tillfällig attraktion till en annan kan vi alla få nångång, men man väljer ju vad man gör åt den. Om du seriöst funderar på att göra något åt din attraktion så bör du lämna din sambo först (förutsatt att du har någon form av moral och respekt gentemot din sambo). Du kan även fråga dig själv vad du hade velat att din sambo skulle göra i din sits?

• Anonym (Shit)
    Anonym (Mia) skrev 2017-02-22 22:49:43 följande:

Tillfällig attraktion till en annan kan vi alla få nångång, men man väljer ju vad man gör åt den. Om du seriöst funderar på att göra något åt din attraktion så bör du lämna din sambo först (förutsatt att du har någon form av moral och respekt gentemot din sambo). Du kan även fråga dig själv vad du hade velat att din sambo skulle göra i din sits?

Tillfällig och tillfällig, blir attraherad och kåt av rätt många nuförtiden, är nog sexuellt frustrerad :/

Såklart vill jag inte att han gör nåt, men hur ska jag vara så kåt på den andra mannen då?
  • Anonym (Shit)
    Anonym (Shit) skrev 2017-02-22 22:53:06 följande:

Tillfällig och tillfällig, blir attraherad och kåt av rätt många nuförtiden, är nog sexuellt frustrerad :/

Såklart vill jag inte att han gör nåt, men hur ska jag vara så kåt på den andra mannen då?

"Sluta vara så kåt" ska det stå
  • Anonym (Mia)

Hur står det till i ert förhållande? Du säger att du är sexuellt frustrerad, hur är ert sexliv? Älskar du din man ännu? Börja jobba i den änden, hitta grunden till varför du känner dig attraherad av andra.

• Anonym (Shit)
    Anonym (Mia) skrev 2017-02-22 23:00:31 följande:

Hur står det till i ert förhållande? Du säger att du är sexuellt frustrerad, hur är ert sexliv? Älskar du din man ännu? Börja jobba i den änden, hitta grunden till varför du känner dig attraherad av andra.

Vi har sex regelbundet, är inte superattraherad av min man och vi kanske inte har så tillfredsställande sexliv? Men annars ett superbra förhållande! Om jag inte bara inte ville ligga med allt och alla haha
  • simpson86

Tycker inte du ska va otrogen! (Såvida de inte är mej du spanat in såklart) ;)

• Anonym (Shit)
    simpson86 skrev 2017-02-22 23:03:37 följande:

Tycker inte du ska va otrogen! (Såvida de inte är mej du spanat in såklart) ;)

Haha, vem har pratat om otrohet och vem är du?
  • Anonym (Mia)

Antingen försöker du återfå attraktionen till din man och håll dig till honom eller så lämnar du honom så att du får ligga med allt och alla bäst du vill..

• Anonym (Shit)
    Anonym (Mia) skrev 2017-02-22 23:08:41 följande:

Antingen försöker du återfå attraktionen till din man och håll dig till honom eller så lämnar du honom så att du får ligga med allt och alla bäst du vill..

Ah ok, har du något bra tips på hur man får tillbaka attraktionen till sin man då?
  • kvarnfot
    Anonym (Shit) skrev 2017-02-22 23:07:54 följande:
    Haha, vem har pratat om otrohet och vem är du?
    Så du funderar på att lämna din man för kollegan?

Onanerar du och tänker på kollegan? Om du vill ha kvar din man så tycker jag att du skall hålla kollegan som onanifantasi.
Svar på tråden Så kåt på en annan man men har sambo!! Vad göra?!