Inlägg från: Anonym (Anna376) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna376)

Ni som kan tänkas rösta SD...

Farfallos skrev 2017-02-23 07:24:32 följande:

Är det OK att SD har en större andel dömda förbrytare i sin riksdagsgrupp än vad andelen kriminella är bland invandrare?

Tolkade du TS tråd som att det var frågan?
  • Anonym (Anna376)
    Farfallos skrev 2017-02-23 10:23:13 följande:
    Nej, läs inlägg #10.
    Jag frågar dig om ditt första inlägg, vänligen svara på det! Och inte vad du skrivit senare, eftersom du var tvungen att göra ett inlägg direkt om vilken bakgrund dom har i SD.

SÅ; Uppfattade du TS tråd som att den handlade om vilken bakgrund politikerna har i SD?
  • Anonym (Anna376)

Ni som anser er ha åsikter om statistik när det gäller invandrare som begår brott, se senaste avsnittet av veckans brott. Borde klarlägga en hel del för er som inte förstår!

• Anonym (Anna376)
    Farfallos skrev 2017-02-23 11:00:51 följande:
    Vänligen, läs vad jag skriver...

Ja, jag förstod att du frågade om mitt fösta inlägg, och jag svarade dig i inlägg #18 på din fråga, "Nej", och gjorde också ett tillägg att läsa inlägg #10, där jag redan hade förklarat vad mitt första inlägg handlade om (att komplettera TS lista över SD's tillkortakommanden).

I inlägg #18 fick du alltså ett svar på din fråga och en hänvisning till en förklaring till mitt första inlägg, och ändå återkommer du med samma fråga, och jag kan inte annat än att åter igen svara "Nej" och lägga till "Läs gärna inlägg #10".

Skulle det nu fortfarande vara svårt för dig att förstå att jag redan har svarat på din fråga (2 gånger nu) så måste jag be dig att fråga en vuxen med adekvat utbildning om hjälp att förstå. Själv är jag inte förskolefröken, och går nog bet här.
    Du verkar ha svårt för att läsa mellan raderna, det första inlägg du gör handlar om trycka på vilken bakgrund SD ledning har, inte vilken sorts politik dom för.

Du verkar ligga på en 3-årings nivå, eller så har du lässvårigheter.

"Obs! Ni som ändå aldrig kan tänka er rösta på dom... Era tankar får ta utrymme i nån annan tråd."

Du skrev själv att du inte skulle kunna rösta på dom. Håll dig borta från tråden då istället för att sitta här och gaffla och försöka spela intelligent med dina "Comme-Il-Faut" inlägg!
  • Anonym (Anna376)
    Farfallos skrev 2017-02-23 12:12:14 följande:
    Vad söt du är

Eftersom TS själv hade med flera "tvivel" med SD, och på slutet en fråga rörande partitoppens vandel, så ville jag inget annat än att fylla på den delen med ytterligare en uppseendeväckande sak. Jag har i övrigt inget med trådens huvudfråga att göra, eftersom jag inte röstar på SD. Jag respekterar trådens syfte, men ville bara hjälpa TS med vad han redan hade påbörjat.

....och sedan så har vi ju yttrandefrihet, så jag behöver ju inte rätta mig efter din åsikt, men det förvånar mig inte om du skulle rösta på SD eftersom den typen av åsikter har yttrats tidigare från SD. 
    Du kanske skall lära dig att respektera vad andra skriver...
  • Anonym (Anna376)
    Farfallos skrev 2017-02-23 15:04:18 följande:
    Och du kanske ska lära dig att låta bli att skriva om du ändå inte har något vettigt att komma med. För du har i sak inget att komma med. Det jag inledningsvis skrev hade varit OK för dig om jag bara hade haft en viss åsikt, så det är inte vad jag skriver som är fel, utan att jag som bara inte delar dina sympatier, skriver över huvud taget.

Är det något som är typiskt för SD, att rätten att uttrycka sig ska vara beroende på övertygelse eller bakgrund (och inte på vad för skit man vräker ur sig)?
    Snarare din inställning. Du är fientlig till SD, då måste du bara kläcka ur dig åsikter om partiet, när TS specifikt bett att folk som ej kommer rösta på SD kan hålla sig till annan tråd! 

Du kan väl som en annan skrev starta din egen tråd om M,C,FI etc och skriva vad du vill där!

Det finns ett forum, sen finns det trådar, där trådstartaren kan be folk respektera vissa förhållanden i trådarna. Något som du bryter direkt med första inlägget i tråden. Varför måste du skriva när det står specifikt att man ICKE skall skriva då?
  • Anonym (Anna376)
    Farfallos skrev 2017-02-23 16:42:36 följande:
    Jag är inte mer fientlig till SD än vad TS är själv då hen framförde en neslig åsikt om ledningen medan jag bara framförde fakta i samma ämnesområde (jag trodde faktiskt bara att jag gjorde TS en tjänst) och hade jag inte fått en massa IQ-befriade påhopp så hade jag inte yttrat mig ytterligare.
    Mycket snack om IQ när du skriver, du verkar tro är du är övermäktig när du skriver!
  • Anonym (Anna376)

Jag väljer det sist nämda du skrev, jag skiter i dig!

Svar på tråden Ni som kan tänkas rösta SD...