Farfallos skrev 2017-02-23 11:00:51 följande:
Vänligen, läs vad jag skriver...
Ja, jag förstod att du frågade om mitt fösta inlägg, och jag svarade dig i inlägg #18 på din fråga, "Nej", och gjorde också ett tillägg att läsa inlägg #10, där jag redan hade förklarat vad mitt första inlägg handlade om (att komplettera TS lista över SD's tillkortakommanden).
I inlägg #18 fick du alltså ett svar på din fråga och en hänvisning till en förklaring till mitt första inlägg, och ändå återkommer du med samma fråga, och jag kan inte annat än att åter igen svara "Nej" och lägga till "Läs gärna inlägg #10".
Skulle det nu fortfarande vara svårt för dig att förstå att jag redan har svarat på din fråga (2 gånger nu) så måste jag be dig att fråga en vuxen med adekvat utbildning om hjälp att förstå. Själv är jag inte förskolefröken, och går nog bet här.
Du verkar ha svårt för att läsa mellan raderna, det första inlägg du gör handlar om trycka på vilken bakgrund SD ledning har, inte vilken sorts politik dom för.
Du verkar ligga på en 3-årings nivå, eller så har du lässvårigheter.
"
Obs! Ni som ändå aldrig kan tänka er rösta på dom... Era tankar får ta utrymme i nån annan tråd."
Du skrev själv att du inte skulle kunna rösta på dom. Håll dig borta från tråden då istället för att sitta här och gaffla och försöka spela intelligent med dina "Comme-Il-Faut" inlägg!