Anonym (Beror på) skrev 2017-02-25 17:19:03 följande:
Men herregud vad ni två håller på klyban och bestofthebest3. Jag är själv för avkriminalisera av de flesta om inte alla narkotikaklassade droger, gärna även legalisera iallafall cannabis och möjligen något mer. Men nu håller bara på att fåna er nu. TS har inte skrivit något som har vart speciellt konstigt eller nedvärderande mot missbrukare eller brukare överlag. Lägg ner sanlådebeteendet, framförallt bestofthebest3 som tar det till en helt annan nivå av luddighet och dygnet. Och klyban, dig har jag sett argumentera väl angående droger och missbruk i andra trådar och brukar vara benägen att hålla med dig - men denna tråden handlar inte direkt om det utan främst om att komma påverkad till jobbet där man jobbar med människor och läkemedel. Det är allt, varken mer eller mindre, så släpp det och gå vidare.
Jaha. Okej.
Hade du något av substans att tillägga? Annars kan du väl skapa lite trådar i sandlådan istället eftersom du nämnder den. Det är mer din nivå.
Om du läser inläggen från mitt första konto och inte förstår vad jag belyser där så går min poäng långt över ditt huvud, kort och gott, du är inte kapabel till att begripa den och tror därmed att det handlar om missbruk och missbrukare, vilket det inte gör utan om etik, moral och beteende.