Ivf mars 2017
Jag är på ????
Vi var i början på veckan på inskrivningssamtal och tog en massa olika prover. Om alla svar ser bra ut så sätter vi också igång i slutet på månaden????
Jag är på ????
Vi var i början på veckan på inskrivningssamtal och tog en massa olika prover. Om alla svar ser bra ut så sätter vi också igång i slutet på månaden????
HarmoniMalin87
Vi är inskrivna på Ivf nordic center i malmö.
Chestnut
Vi tog bland annat blodprover. Jag fick även göra en gynekologisk undersökning. Sen fick mannen lämna spermaprov.
Vi pratade med läkaren om vilket alternativ som skulle passa oss och hon beslutade att vi skulle köra på det korta protokollet.
Igår ringde dom och ville ha ett nytt spermaprov från mannen så nästa vecka far vi dit igen.
Hej tjejer
Jag måste få fråga er om något som bekymrar mig.
Igår tog jag bemfola. Min första spruta och mensen bara försvann sådär. Inte ett spår av den. Vad jag förstod skulle mensen fortsätta som vanligt när man tar sprutorna. Någon vänlig själ som vet om det gillhör det normala eller är det något på tok?
Wow, nu har jag gjort äggplock och känner mig så lättad.
Jag hade 7 fina ägg och återföringstid är inbokad :)
För er som inte gjort äggplock och känner er oroliga så vill jag bara säga att Ja.... det gjorde lite ont.
Men ingreppet går ganska fort så egentligen är det kanske smärtan efteråt som för min del känts värst.
Personalen är super gulliga och otroligt måna om att allt ska kännas bra. Är väldigt glad över mitt val av klinik.
Nu tänker vi hålla helg utan sprutor ;)