Ivf mars 2017
hej, jag hoppar också in på denna tråd... Har uppstartsmöte den 14de med läkare och sen barnmorskan. Vi hoppas på att köra igång direkt efter det, någon som vet vad som händer vid första mötet?
Första ivf-försöket för oss!
hej, jag hoppar också in på denna tråd... Har uppstartsmöte den 14de med läkare och sen barnmorskan. Vi hoppas på att köra igång direkt efter det, någon som vet vad som händer vid första mötet?
Första ivf-försöket för oss!
Jag är på ????
Vi var i början på veckan på inskrivningssamtal och tog en massa olika prover. Om alla svar ser bra ut så sätter vi också igång i slutet på månaden????
HarmoniMalin87
Vi är inskrivna på Ivf nordic center i malmö.
Chestnut
Vi tog bland annat blodprover. Jag fick även göra en gynekologisk undersökning. Sen fick mannen lämna spermaprov.
Vi pratade med läkaren om vilket alternativ som skulle passa oss och hon beslutade att vi skulle köra på det korta protokollet.
Igår ringde dom och ville ha ett nytt spermaprov från mannen så nästa vecka far vi dit igen.
Ja precis. Första besök imorgon så känns lite nervöst och oklart vilka steg som kommer sen.
PetiteCherie. 30år. Första ivf. Korta protokollet med gonalF start v12, äggplock ca v13-14