Meno87 skrev 2017-03-12 20:19:32 följande:
Hej Rackamaja! välkommen! kul att vi kör på samma ställe! har dom fler mottagningar eller kör du också där i hammarbyhamnen/luna?
heh låter som om att vi går på precis samma schema, börjar också orgalutran idag. Sjukt nervös över sprutan, riktig klenis är man! haha.
spännande med UV på tisdag! hoppas på goda nyheter :) :) ska själv dit på onsdag!
Jag har mått skräp sen jag började med sprutorna. Svårt att sätta fingret på, som du säger. Man udnrar om det har att göra med annat. Jag har mått illa, yrslig och känt tryck i magen. Inte alls skoj! Vad får du ta för dos?
Ja, vi har verkligen samma schema :) Vad roligt! Precis, det är i Hammarbyhamnen, tror bara de har en klinik.
Hur gick det med Orgalutranen för dig igår? Jag var också nervös, men själva injektionen gick galant. Däremot blev det knallrött och kliade oerhört mycket där jag hade stuckit i 2-3 timmar efteråt. Den goda nyheten är att bieffekten av Gonal-F (illamående, magont och yrsel) verkade utebli när jag kombinerade med Orgalutran. Hoppas det blev bättre för dig med <3