Ivf mars 2017
Hoppar in här.. började med ivf nr 2 i januari men det blev total frys vid äggplocket så nu nästa vecka ska vi göra fet med ett blastocyst.
Hoppar in här.. började med ivf nr 2 i januari men det blev total frys vid äggplocket så nu nästa vecka ska vi göra fet med ett blastocyst.
Idag har jag varit på ultraljud, verkar bli cirka 12 ägg, om det nu blir som tänkt.
Äggen tas ut på fredag och jag är väldigt orolig för resultatet.
Tack! Och kul att se dej igen!
När sker ditt FET och hur mår du?
Ååååh! Härligt att höra!
Jag mår inte så bra. Behandlingen har varit jobbig, om än inte så jobbig som jag hade befarat. Värst just nu är att jag drabbats av maginfluensa och ligger hemma och tycker fruktansvärt synd om mig själv.
Måste bara skriva av mig.. är bara på ruvardag 3, ostimulerad fet, blastocyst..känner ingenting alls.. känns bara som det inte tagit sig alls.. vet att det fort är för tidigt att veta men känns så hopplöst just nu..
Fan, är det nåt jag HATAR så är det är ruva.. minsta lilla känsla ska googlas och analyseras. Hade en kompis som gjorde samma som du för någon månad sen, hon kände absolut ingenting men igår fick hon höra tydliga hjärtslag. Så upp med hakan, det finns fortfarande massor av hopp!!
Kram
Sitter på tåget mot Malmö och rmc. Dax för återförande idag. Håll alla tummar och tår att detta är vårt guldägg de återinför idag.
Kram på er alla och ha en mysig fredag <3
Nyss hemkommen från ägguttag. 15 ägg och vi är försiktigt optimistiska. På måndag eller onsdag planeras återföring. Känns som en okej start på helgen. :)
Tack för tummar!
Hoppas också!
Hur mår du?
Jag mår helt ok. Lite ont och väldigt trött.