Ivf mars 2017
Hej hej! Första IVF för mig och sambon. Umeå. Beräknad mens cirkus 24:e Mars. Då kör vi igång med gonalF och orgulatran. Korts protokollet. Längtar så!
Hej hej! Första IVF för mig och sambon. Umeå. Beräknad mens cirkus 24:e Mars. Då kör vi igång med gonalF och orgulatran. Korts protokollet. Längtar så!
PetiteCherie. 30år. Första ivf. Korta protokollet med gonalF start v12, äggplock ca v13-14
Hej på er. lägg gärna till mig på första sidan.
1:a ivf för mig. korta protokollet, bemfola och orgalutran. Start 14 mars.
JAg är också lite nyfiken på vilka vitaminer eller tillskott ni äter. När jag frågade på st göran sa de att jag bestämmer själv vad jag vill äta. Hade vart lättare att bara fått veta, det här och det här bör du äta.
Just nu äter jag 2 tabletter mitt val kvinna / dag och får då i mig 400 mikrog folsyra. Tror ni det räcker ?
kram
Hej er alla. Läser dagligen vad Ni skriver. Grattis till er som lyckats få ut ägg och för dig/er som ruvar. Vi drar igång vid mensen som sagt, börjar närma sig. Troligen startar mensen torsdag nästa vecka.
Härligt! Var beredd på att mensen kan komma lite sent när man väntar med stress. Själv sitter jag med en mens som är 3 dagar sen och längtar efter att få köra igång. Vi kommer ligga nära varandra i tid!
Härligt! Var beredd på att mensen kan komma lite sent när man väntar med stress. Själv sitter jag med en mens som är 3 dagar sen och längtar efter att få köra igång. Vi kommer ligga nära varandra i tid!
Ja precis. Nu fick jag äntligen mens idag så börjar med sprutorna imorgon. Har du fått något stimuleringsprotokoll?
Ah jag förstår. Mitt hopp försvann efter första IVFen i januari, men inte mycket mer vi kan göra än att fortsätta försöka. Vad har ni för faktor, manlig eller kvinnlig? Vi både bor och går via Umeå också! Jättenöjda med kliniken hittills!
Vi kör med menopur och orgalutran. Ja, det blir första UL på onsdag och ett andra på fredag. Känns så skönt att vara igång igen! Hur känns det för er, nervöst?
Då var det dags för plock! Hoppas på fint resultat <3 ha en fin dag allihopa!
Lycka till!! Berätta gärna hur allt gick och hur det kändes, jag har plock nästa vecka :)