Ivf mars 2017
Oj så spännande. All lycka till denna gång. Jo lite nervöst men tänker inte så mycket på det just nu. Men ska försöka hämta ut sprutorna tis/ons så att dem är redo...
Oj så spännande. All lycka till denna gång. Jo lite nervöst men tänker inte så mycket på det just nu. Men ska försöka hämta ut sprutorna tis/ons så att dem är redo...
Jag fick min mens idag, så troligtvis sprutstart imorgon. 112,5 gonolaf. Mycket tankar i huvudet.. hur mår ni andra som sprutat några dagar?
Hörni. Är det någon som har koll på vilka dagar man gör ul innan äggplock? På vårt schema står det dag 6.. men det brukar vara ytterligare en gång va?
Är så orolig att det ska råka bli en helgdag så jag ej kan åka in :(
Ultraljud 1 är avklarat. Jag vet inte om jag blev så mycket klokare.. 4 stycken runt 10mm och jättemånga små. Bara hålla tummarna att de har växt på sig till på fredag då det är nästa UL. Denna väntan alltså! Hur går det för er?
Tycker det spontant låter bra med 4 stora men vad det jag. Skall ni göra någon Dosändring för er med sprutorna?
Lycka till!
Själv fick jag mens ikväll, men sådär lite smått. Så det blir nog första mensdag imorgon. Ringer kliniken då. :) känns skönt att få börja snart!
Hur många äggblåsor har ni haft ni som varit på UL1? Usch, har en dålig känsla inför imorgon..
Hej på er alla kämpar
Jag skulle satt tillbaka en tvådagars i dag men de ringde från kliniken och berättade att av de 11ägg vi fick ut så befruktades 10, men att de sen inte delats på önskvärt sätt. Så ingen insättning i dag.
Vad som händer nu och varför det blivit så här har jag ingen aning om. EN läkare skulle ringa mig i em för att svara på frågor och kanske förklara.
Känner mig väldigt ledsen just nu...... Men hoppas att läkaren har lite goda besked.
NÅgon som varit med om liknande och kanske kan förklara lite ?
Kram till er alla som kämpar !!!
Första UL gjort idag. 9 äggblåsor sågs totalt. Helt okej tyckte hon. Men jag är nervös !
Fredag. Tydligen går det något fortare än det "brukar" eller så. Men hon tyckte det var bra att jag har ett UL planerat igen innan helgen.
Östradiol värdet var rätt högt också så hon undrade hur jag mådde pga det. Känner inte av så mycket förutom trött å lite dimmig/ont i huvudet typ.. hur brukar du må?
2080 tror jag det var. Huur har du haft?
Okej. Jo men de känns okej so far. Hoppas kunna må bra i helgen också. Är ledig å villl ha en skön helg
Jo på måndag är dag 11. Hon trodde plock då men kan bli tisdag men skulle få veta mer på fredag..