-
Wow så häftigt, stort lycka till !!!!!emilou skrev 2017-03-17 09:13:08 följande:Håller tummarna!!!
-
För mig blev det sprutstart i dag..... Så skönt att vara igång !!
-
Är jag ensam om att använda bemfola ? Eller är vi flera ?
Hur har ni mått av dem ?
kram -
Det låter ju lovande. Hoppas det blir lika lindrigt för mig. Håller tummarna. !!emilou skrev 2017-03-17 13:32:13 följande:Jag använde bemfola och det funkade väldigt bra för mig. Jag kände inte av något förutom ömhet i äggstockarna men det är ju för att äggblåsorna växer. Däremot när jag la till orgalutran så fick jag ömma bröst.
-
Åh så spännande, hur var ägguttaget för dig ? Ont ?Akira Öken skrev 2017-03-17 13:52:52 följande:
Nyss hemkommen från ägguttag. 15 ägg och vi är försiktigt optimistiska. På måndag eller onsdag planeras återföring. Känns som en okej start på helgen. :)
-
Åh, spännande, då kan vi jämföra lite biverkningar.... hehe.Frökenankare skrev 2017-03-17 18:34:57 följande:Härligt! Samma här, kör med menopur.
Har inte läst så mycket om bemfola.
Hoppas våra små ägg växer till sig precis lagom !!! Lycka till -
Första sprutan tagen, tyckte attnär jag drog ut nålen så kom det ut en ytte pytteliten droppe vätska från insticksstället.....
Blev det så för er med ? -
Wow, Jag tror det är ett riktigt superägg, håller alla tummar. stor kramCakh skrev 2017-03-17 21:12:46 följande:
Nu är vårt ena ägg på plats och jag börjar ruva. De andra 5 kom inte till frysen :(
Blir en lång väntan till den 31mars när jag ska kissa på stickan. Har bestämt mig att vi ska plussa då :)
-
Jag har sprutat 2 dagar med bemfola, känner ingenting än så länge. Hoppas det fortsätter så.... Lycka till nu !!HarmoniMalin87 skrev 2017-03-18 20:02:07 följande:
Jag fick min mens idag, så troligtvis sprutstart imorgon. 112,5 gonolaf. Mycket tankar i huvudet.. hur mår ni andra som sprutat några dagar?
-
Wow, stort lycka till, säger som de andra, berätta gärna hur det kändes då jag som många andra har det framför mig nästa vecka..... Stor kramMeno87 skrev 2017-03-20 09:33:32 följande:
Då var det dags för plock! Hoppas på fint resultat <3 ha en fin dag allihopa!