• pimpim78

Ivf mars 2017

emilou skrev 2017-03-17 09:13:08 följande:
    Håller tummarna!!!
    Wow så häftigt, stort lycka till !!!!!
  • pimpim78

Är jag ensam om att använda bemfola ? Eller är vi flera ?
    Hur har ni mått av dem ?
    kram

• pimpim78
    emilou skrev 2017-03-17 13:32:13 följande:
    Jag använde bemfola och det funkade väldigt bra för mig. Jag kände inte av något förutom ömhet i äggstockarna men det är ju för att äggblåsorna växer. Däremot när jag la till orgalutran så fick jag ömma bröst.
    Det låter ju lovande. Hoppas det blir lika lindrigt för mig. Håller tummarna. !!
  • pimpim78
    Akira Öken skrev 2017-03-17 13:52:52 följande:

Nyss hemkommen från ägguttag. 15 ägg och vi är försiktigt optimistiska. På måndag eller onsdag planeras återföring. Känns som en okej start på helgen. :)

Åh så spännande, hur var ägguttaget för dig ? Ont ?
  • pimpim78
    Frökenankare skrev 2017-03-17 18:34:57 följande:
    Härligt! Samma här, kör med menopur.
    Åh, spännande, då kan vi jämföra lite biverkningar.... hehe.
    Har inte läst så mycket om bemfola.

Hoppas våra små ägg växer till sig precis lagom !!! Lycka till
  • pimpim78

Första sprutan tagen, tyckte attnär jag drog ut nålen så kom det ut en ytte pytteliten droppe vätska från insticksstället.....

Blev det så för er med ?

• pimpim78
    Cakh skrev 2017-03-17 21:12:46 följande:

Nu är vårt ena ägg på plats och jag börjar ruva. De andra 5 kom inte till frysen :(
    Blir en lång väntan till den 31mars när jag ska kissa på stickan. Har bestämt mig att vi ska plussa då :)

Wow, Jag tror det är ett riktigt superägg, håller alla tummar. stor kram
  • pimpim78
    HarmoniMalin87 skrev 2017-03-18 20:02:07 följande:

Jag fick min mens idag, så troligtvis sprutstart imorgon. 112,5 gonolaf. Mycket tankar i huvudet.. hur mår ni andra som sprutat några dagar?

Jag har sprutat 2 dagar med bemfola, känner ingenting än så länge. Hoppas det fortsätter så.... Lycka till nu !!
  • pimpim78
    Meno87 skrev 2017-03-20 09:33:32 följande:

Då var det dags för plock! Hoppas på fint resultat <3 ha en fin dag allihopa!

Wow, stort lycka till, säger som de andra, berätta gärna hur det kändes då jag som många andra har det framför mig nästa vecka..... Stor kram
Svar på tråden Ivf mars 2017