lojt skrev 2017-02-27 15:41:11 följande:
Om du anser att det är kreativt så får man nog undra över både din begåvning och empati också för ingen normal människa oavsett om man är bio eller bonus eller inte har barn alls skulle finna det roligt med utsätta barn för såna dumheter, som någon sa barnet hade kunna slå ut framtänderna eller gjort sig illa ordentligt, det är ju inget man vet i förväg eller kan bedöma.
Folk som njuter av att göra illa barn eller finner sådant roliga har vissa psykopattendenser, lite som de som tycker om att plåga djur.
jag finner det väldigt obehagligt
Jag finner din totala brist på lättsinnighet obehaglig. Tur att du är så begåvad allafall.
elin1989 skrev 2017-02-27 19:13:24 följande:
Men det är i allra högsta grad relevant. Att fälla ett litet barn på det sättet kan mycket väl leda till den typen av skada. Så det är klart att det är relevant. Fäller du någon på det sättet så vet du inte vad som kommer att hända, antagligen skadar sig personen inte, men den kan mycket väl göra det. Jag är väldigt glad att min hjärna inte funkar på samma sätt som din om ett barn som fälls till golvet för att det vill hämta sin mössa är något som "ser kul ut".
Men vilket tjat Elin... Jag fäller inte barn omkring mig bara så du vet. Råkade bli road av denna trådstart bara.