Inlägg från: Anonym (sjukt beteende) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sjukt beteende)

Fällde min 3-åring

En vuxen som beter sig så mot ett barn måste ha ett psykiskt åkomma, jag hade definitivt rådfrågat polisen om deras åsikt och även soss, självklart är det inget att blunda för om en vuxen visar såna tendenser mot ett barn.

Om ett barn skulle bete sig så så uppfostrar man ju det och förklara att så får man inte göra och att man kan göra illa sig men en vuxen ska ju veta detta så jag hade definitivt agerat.
    En normal vuxen tar itu med problem på et tannat sätt, hur kommer denna människa reagera när barnet kommer i tonåren om man redan nu inte vet hur man ska hantera barn.

Att sen pappan verkar svagbegåvad är ju en sak, han ska ju se till att barnet har en tryy uppväxt och inte far illa när hon är hos honom, om han blunda för ett sådant beteende visare det ju på att han har något fel i huvudet också eller inte bryr sig vilket är lika illa.

• Anonym (sjukt beteende)
    ventilera mera skrev 2017-02-27 15:45:14 följande:
    Men hallå? "Typiskt av styvmammor..."...???
    Vad mer gör de, de där styvmammorna? Eftersom de inte har samma känsla som... vilka? Tvåbarnsmammor? I så fall vill inte jag vara med i din fördomsfulla "grupp" iallafall. 
    Jag har två barn, om jag skulle bli styvmamma, tappar jag min "känsla" då eller är jag fortfarande okej i din värld?

Ja, hon gjorde fel. För att hon är en individ, som får ta ansvar för sina egna handlingar. Inte för att hon är en "typisk styvmamma"... herregud.
    Det är bara så uppenbart ett troll som försöker provocera.

Det handlar om personligheten hos denna kvinna inte om hon är styvmamma eller biologiskt, hon hade gjort detta oavsett (om nu ts inte är ett troll också men det finns ju de som njuter av att skada andra eller vara elaka och då mot just barn eller djur för dessa fega individer vågar sig inte på vuxna som kan ge tillbaka)
Svar på tråden Fällde min 3-åring