Inlägg från: Anonym (....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (....)

Fällde min 3-åring

Påven Johanna II skrev 2017-02-28 11:23:38 följande:

Sjukt. En vuxen människa beter sig totalt idiotiskt elakt mot en 3-åring och du råkar bli road.

lojt skrev 2017-02-27 15:41:11 följande:

Om du anser att det är kreativt så får man nog undra över både din begåvning och empati också för ingen normal människa oavsett om man är bio eller bonus eller inte har barn alls skulle finna det roligt med utsätta barn för såna dumheter, som någon sa barnet hade kunna slå ut framtänderna eller gjort sig illa ordentligt, det är ju inget man vet i förväg eller kan bedöma.

Folk som njuter av att göra illa barn eller finner sådant roliga har vissa psykopattendenser, lite som de som tycker om att plåga djur.

jag finner det väldigt obehagligt

elin1989 skrev 2017-02-28 15:40:38 följande:

Jag tjatar inte. Du har uppenbarligen antingen inget konsekvenstank eller total brist pa empati, mojligtvis en kombination av bada tva. Nagot star inte ratt till nar man blir road av att nagon slar ett litet barn. For att falla en ovetande trearing till golvet for att den inte gor som den blir tillsagd, det ar att sla. 

Även om jag själv inte blev road av trådstarten så tycker jag ni är lite väl hårda mot Madde. Om folk var psykopater, empatilösa och sjuka ifall de blir roade av att andra "gör sig illa" skulle nog en ofantlig mängd av jordens befolkning vara det. Jag menar, varför är det annars så populärt med alla dessa program och videor där folk av misstag eller medvetet skadar sig själva? Program som ridiculeness (vet inte riktigt om jag stavat rätt), jackass AFV m.m. har stora tittarskaror och de fokuserar mycket på folk som skadar sig, även små barn.

Så i Maddes huvud såg kanske hela händelsen komisk ut, men det betyder inte att hon njuter av att barn skadar sig påriktigt. Treåringen gjorde ju nu faktiskt inte illa sig, och det är väl ändå viktigast.
  • Anonym (....)
    neverpreggo skrev 2017-02-28 16:10:44 följande:

Det var inte så att hon menade att sätta foten framför för att markera stopp?

Ja, mina tankar går också i det spåret. Det hela kanske bara var ett olyckligt misstag
Svar på tråden Fällde min 3-åring