• Vinter16

gravid utan symtom?

Imorgon har jag bim men har inga symtom på varken mens eller graviditet, känner inget någonstans och undrar om det är möjligt att vara gravid utan några symtom?

Ska göra ett test i mitten av veckan om mensen inte har dykt upp men är nyfiken på om det finns andra här som inte har haft några symtom?

• Svar på tråden gravid utan symtom?
  • fjanten

Aldrig haft symptom innan bim när jag varit gravid (har startat i vecka 6+ ena graviditeten, och 8+ den andra). Har däremot haft en massa symptom innan bim när jag INTE varit gravid

• Vinter16
    fjanten skrev 2017-02-26 20:43:48 följande:

Aldrig haft symptom innan bim när jag varit gravid (har startat i vecka 6+ ena graviditeten, och 8+ den andra). Har däremot haft en massa symptom innan bim när jag INTE varit gravid

Okej, ja det kanske är tidigt att ha symtom dagen innan bim men har läst överallt om att folk känner att graviditeten typ strax efter äl och sällan att man inte känner nånting :)
  • Joo3221414

Man kan inte känna symptom strax efter äl, för det tar ett tag innan ägget fäster. Men vanligast är väl att känna symptom strax efter att mensen borde ha kommit. Eller så känner man ingenting alls förrän bebis börjar sparkas :)

• Snuttens

Klart du kan vara gravid utan att ha några som helst symtom! Alla reagerar olika, dessutom kan det ju vara olika från en graviditet till en annan. Du kan ju testa redan imorgon, men förstår att du kanske vill vänta på mensen. Jag har ju alltid varit lite för otålig för att vänta. ^^

• tomten12

jag har inte haft några som helst symptom när jag varit blivit gravid ( 3 ggr). Kommit efter ngn vecka.. och inte en särskilt mkt då heller.

• Kickan81

Jag har 3 barn, har mått super bra utan massa symtom vid mina graviditeter. När jag skulle få det första barnet så det ända sättet att märka att jag var gravid var att jag gick upp i vikt"massa" och sparkarna i magen så klart. På grund av att jag inte haft symtom så har det också gått ganska lång tid innan jag märkt att jag vart gravid. Fått vetat runt 8-10 veckor in i graviditeten och då pga utebliven mens . Så graviditet utan symtom händer. Jag och min sambo planerar en liten så hoppas på samma denna gång med. Men nu är man lite äldre så då kanske alla symtom kommer????

Svar på tråden gravid utan symtom?