• Anonym (sexsexsex)

    Tjej/kvinna, hur ofta får/vill ni ligga!?

    Så tjejer/kvinnor

    Hur ofta vill ni ligga och hur ofta gör ni det ? Hur gamla är ni? 


    Jag är en överkåt tjej, jag skojar inte. Dessvärre är min man inte vidare sugen och jag vill ligga helst varje dag! men inte han. han kan gå veckor utan sex om det vore så. jag blir galen!

  • Svar på tråden Tjej/kvinna, hur ofta får/vill ni ligga!?
  • Anonym (25)

    25 år, skulle få ligga varje dag om jag ville och flera gånger om dagen. Nu har vi sex ungefär varannan dag.

  • Anonym (:()

    26 år, hade gärna legat flera gånger om dan eller minst 4-5 gånger i veckan om man ska hinna med allt annat. Får ligga max en gång i månaden för min sambo vill aldrig.

  • Anonym (30)

    Om jag hade möjlighet och ork har jag nog lust till att ligga varje dag. Min man vill ca 3 gånger i veckan så det blir oftast något sånt. När jag tar initiativ oftare är han för trött... jag är 30 vi har varit tillsammans i 11 år. Har 2 barn.

  • Anonym (Varierar)

    Det varierar. Min pojkvän och jag brukar ha sex varje gång vi ses, vilket blir ungefär 3-4 gånger i veckan. Nu planerar vi att flytta ihop. Han är alltid med på noterna när jag vill, vilket är trevligt. Brukar dock vara jag som tar initiativet.

  • Anonym (Old)

    Jag får ligga 6ggr/v. Vill ligga 7ggr/v men inte med sambon.

    35+

  • Anonym (..)

    Vill, typ 2 ggr/vecka.


    Får, kanske 1 gång/varannan månad.


    Ensamstående med barn på heltid.

  • Pussan
    Anonym (Old) skrev 2017-02-26 22:22:39 följande:

    Jag får ligga 6ggr/v. Vill ligga 7ggr/v men inte med sambon.

    35+


    Det var lite kryptiskt, menar du att du vill ligga med någon annan den 7e gången, eller varje gång?
    Själv är jag så lyckligt lottad, får alltid ligga när jag vill. I första hand med min Lover, men har också några andra KK som de kallas numera. Tjurar sa vi förr... för jag är långt över 40
  • Älskar vintern

    Svårt att säga då jag inte aktivt söker efter sexpartners. 
    Ni är det två år sen jag hade sex (samlag) senast.
    Visst kan jag få ligga om jag vill. Men inte med någon jag attraheras av.

  • Anonym (Singeltjej)

    Vet inte riktigt..för träffar inte nån och det var länge sen senast .Men behöver inte sex varje dag.3-4 gånger/månaden skulle vara bra att börja med.Men som sagt,inte varje dag.

  • Anonym (emilia)

    Vill ligga typ varje dag och får ligga typ varje dag.

Svar på tråden Tjej/kvinna, hur ofta får/vill ni ligga!?