• Anonym (sexsexsex)

Tjej/kvinna, hur ofta får/vill ni ligga!?

Så tjejer/kvinnor

Hur ofta vill ni ligga och hur ofta gör ni det ? Hur gamla är ni? 

Jag är en överkåt tjej, jag skojar inte. Dessvärre är min man inte vidare sugen och jag vill ligga helst varje dag! men inte han. han kan gå veckor utan sex om det vore så. jag blir galen!

• Svar på tråden Tjej/kvinna, hur ofta får/vill ni ligga!?
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Vill mera) skrev 2022-06-17 13:46:49 följande:

Fast i mitt fall så har jag ju hittat en man som jag verkligen känner mig hemma med och jag trivs i hans sällskap. Det känns så rätt när vi är nära varandra, men ingen sex från hans sida tar kol på mig.
    Att alltid bli bortföst/undanknuffad tär och då är ju frågan varför vi ska vara med varandra för. Sökte lite mer i livet än en mat- och sovkompis liksom. 

Mmm, lite lustigt när du skriver sådär. Du trivs med honom och känner dig "hemma". Ni är ju kompisar och inte man och hustru. Det känns nästan som du skulle kunna byta ut honom mot en hund.
  • Anonym (26)

Förr var han kåt oftare än jag, och nu är det tvärt om. Vi har båda bytt jobb sedan dess. Jag till något mer stabilt och han till mer krävande. Jag hoppas vi kan vara synkade någon gång, det hade varit toppen! I alla fall så löser vi obalansen på vårt eget sätt och det har vi alltid kommunicerat öppet och accepterat/respekterat hos varandra, så jag klagar inte. Vi sköter det snyggt och går inte till andra. 

• Anonym (Vill mera)
    Anonym (Trött) skrev 2022-06-17 14:00:19 följande:
    Mmm, lite lustigt när du skriver sådär. Du trivs med honom och känner dig "hemma". Ni är ju kompisar och inte man och hustru. Det känns nästan som du skulle kunna byta ut honom mot en hund.

Förstår dig helt och håller med dig. Funderar ofta på att skaffa katt istället. Mitt sexliv skulle vara detsamma liksom...Finns dock en till problematik i det hela och det är att om jag avbryter relationen med honom, så finns det ingen vuxen social kontakt i mitt liv längre förutom mina kollegor på arbetstid och kassörskan i lokala matbutiken som jag säger hej till när jag handlar.
    Nu har jag i alla fall lite sällskap vissa kvällar.

• Anonym (Trött)
    Anonym (Vill mera) skrev 2022-06-22 10:18:32 följande:

Förstår dig helt och håller med dig. Funderar ofta på att skaffa katt istället. Mitt sexliv skulle vara detsamma liksom...Finns dock en till problematik i det hela och det är att om jag avbryter relationen med honom, så finns det ingen vuxen social kontakt i mitt liv längre förutom mina kollegor på arbetstid och kassörskan i lokala matbutiken som jag säger hej till när jag handlar.
    Nu har jag i alla fall lite sällskap vissa kvällar.

Oj, jag får lite vibbar av mitt ex när du skriver sådär. Hon umgicks till slut bara med sina hundar. Slutet av vår relation innebar ändlösa hundpromenader och klippande och friserande av hundar.  När jag hade "servat" henne med detta under 10 års tid med snarkande hundar i vår säng varje natt och självklart ingen sex så fick jag nog.
  • Anonym (Vill mera)
    Anonym (Trött) skrev 2022-06-22 15:18:52 följande:
    Oj, jag får lite vibbar av mitt ex när du skriver sådär. Hon umgicks till slut bara med sina hundar. Slutet av vår relation innebar ändlösa hundpromenader och klippande och friserande av hundar.  När jag hade "servat" henne med detta under 10 års tid med snarkande hundar i vår säng varje natt och självklart ingen sex så fick jag nog.
    Du fick inget sex av ditt x och jag får inget sex av min partner. Vart ser du likheten?
  • Anonym (Trött)
    Anonym (Vill mera) skrev 2022-06-26 16:50:17 följande:
    Du fick inget sex av ditt x och jag får inget sex av min partner. Vart ser du likheten?
    Skriv det där igen några gånger och fundera så har du svaret. Suck.
  • Anonym (Vill mera)
    Anonym (Trött) skrev 2022-06-27 09:41:54 följande:
    Skriv det där igen några gånger och fundera så har du svaret. Suck.
    Fick uppfattningen att du likställde mig med ditt x och såg därmed inte likheten. Sorry!
  • Mr1970
    Anonym (Catten) skrev 2022-06-17 12:47:00 följande:
    Ja att hitta kärleken är  betydligt svårare. Jag har varit singel i 4 år men har ett aktivt sexliv. 
    Tror du inte kärleken finns "därute" om man så att säga slutar leta efter den? Inte sagt att du letar, men att man kan finna den när man minst anar?
  • Klangen

Jag hoppas någonstans att om jag gör rätt för mig så får jag det jag förtjänar, även om det inte innebär sex och relation.

Jag är klar med att min situation kan innebära att jag förblir singel resten av mitt liv, det är inte ovanligt för dom i min situation!

• Anonym (Trött)
    Anonym (Vill mera) skrev 2022-06-28 08:44:28 följande:
    Fick uppfattningen att du likställde mig med ditt x och såg därmed inte likheten. Sorry!
    Det är ingen fara. Förresten var mitt ex en underbar människa på väldigt många sätt. Men när det gällde sex-biten var vi inte kompatibla helt enkelt.
Svar på tråden Tjej/kvinna, hur ofta får/vill ni ligga!?