Inlägg från: Anonym (&) |Visa alla inlägg
  • Anonym (&)

Trosor luktar kattpink

Anonym (Bb) skrev 2017-02-27 22:21:43 följande:

Bakteriel vaginos låter det som. Sök vård

Då luktar man fisk
  • Anonym (&)
    Glinda från Oz skrev 2017-02-28 16:04:49 följande:
    Med trosskydd ökar risken för svamp och underlivet kommer lättare i obalans.
    Inte om man byter ofta
  • Anonym (&)
    Anonym (LOL) skrev 2017-02-28 14:41:16 följande:
    Va? Nej, alla läcker inte några droppar. Var har du fått det ifrån?
    Jo så är det faktiskt
  • Anonym (&)
    Anonym (LOL) skrev 2017-02-28 16:19:35 följande:
    Det är ju väldigt märkligt detta. Jag har nämligen EXTREMT sällan "några droppar" kiss i trosorna efter toabesök. Är helt övertygad om att många har det så, dvs säger inte att det INTE förekommer. Men ändå himla märkligt att läkare tydligen påstår att det är så för alla. Bevisligen stämmer det ju inte.
    Alla märker det inte o det luktar inte hos alla
  • Anonym (&)
    Anonym (LOL) skrev 2017-02-28 20:22:59 följande:
    Men om det landar några droppar i trosorna borde det rimligtvis bli en liten, liten blöt fläck i dem. Och det får inte jag. Eller om jag tex kissar och sen står naken och borstar tänderna innan duschen så borde ju en eller två droppar - om de nu finns - faktiskt leta sig nedför benet till slut. Och det gör de inte.
    Det är ofta väldigt små droppar dom märker man inte
  • Anonym (&)
    Anonym (LOL) skrev 2017-02-28 20:55:25 följande:
    Ok. Om de är så små att de inte märks och inte avger någon lukt är ju frågan om de ens finns, men men.
    Blir det tillräckligt många så känns o syns dom , blandat med andra vätskor från underlivet som alla har
  • Anonym (&)
    Anonym (LOL) skrev 2017-02-28 23:07:18 följande:
    Ok. I TS och mitt fall är jag dock fullständigt övertygad om att lukten har med svett att göra och inget annat.
    Enbart svett luktar inte kattpiss , svett luktar dessutom om det funnits ett bra tag , nytt svett luktar inte
  • Anonym (&)
    Anonym (LOL) skrev 2017-03-01 07:36:35 följande:
    Du har uppenbarligen inte samma problem som jag och TS.
    Nä jag luktar inte illa o har aldrig gjort men mitt jobb ger mig erfarenhet o kunskap
Svar på tråden Trosor luktar kattpink