• Anonym (Dåligt samvete.)

Sexchattar - Vill bara skriva av mig!

Har vart ihop med min sambo i 11 år, vi har 2 barn tillsammans, vi har roligt, han är min trygghet, jag älskar honom och vårt sex är bra (inga fyrverkerier direkt men jag blir kåt, kommer varje gång, men det är enformigt).

För några veckor sen hittade jag till sexchattens värld, och wow säger jag bara! Jag kan inte sluta nu. Tanken var med det hela att bara fly lite från den gråa vardagen, känna spänningen, pirret och känna sig åtrådd av andra, men aldrig tänkt träffa nån irl.
    Självklart slutar det inte där. Nu har jag fått kontakt med en som bor lite för nära och som oxå lever ihop med någon. Vi är så galet sugna att ses irl. Är så tänd på den här människan så jag knappt kan tänka klart. Men har såklart världens dåligaste samvete gentemot min sambo. 
    Jag är dessutom sämst på att ljuga och hålla känslorna inom mig. Ja ni hör, detta är som bäddat för problem. Men åh, jag är bara 34 år och blir galen av tanken att jag aldrig får ha sex med någon annan människa än min sambo, nånsin. Försöker hitta anledning som "man lever bara en gång" för att jag ska köra endå.

Jag är inte född igår och jag VET att jag gör fel även om det jag gör nu är ganska oskyldigt. Så varken vill eller behöver pekpinnar av moralpoliser. Jag behöver heller inte strykas medhårs om det är så. Vill bara pysa ur lite luft och ventilera med dig som är i liknande situation. Ok?  

• Svar på tråden Sexchattar - Vill bara skriva av mig!
  • Anonym (a)

Det du gör nu är inte alls oskyldigt. Du vet ju själv hur detta kommer sluta. Du kommer vara otrogen  "för det är ju sååå spännande", typ. 

Prata med din sambo, han kanske känner likadant? Då kan ni ha ett öppet förhållande, men det är inte snyggt att du fortsätter på den inslagna linjen utan att säga nåt. När man har en relation har man ju någon form av "regler" för vad man tycker i den relationen. Ni kan omförhandla detta men det kräver att du är ärlig mot din sambo. 

• Anonym (Kille)

Exakt, prata med honom. Han kanske är intresserad av att träffa ett par eller ta en trekant. Eller öppet förhållande.

Har också två barn och varit tillsammans länge. Att piffa upp sexlivet kan ju även inkludera lite sexleksaker, nya grejer i sängen eller så...

• nicknamenollett01

Alla förhållanden "drabbas" väl av att den ena eller båda parterna blir förälskade. Jag är också i samma situation och finner chatt vara ett lämpligt sätt, i synnerhet eftersom vi tänder på lite olika saker. Det jag tror du kan vara fast förvissad om är att om ni ses kommer ni inte att kunna hålla tillbaka.
    Valet du nu har är att fortsätta fantisera och känna dig sedd, kanske introducera fantasier för din sambo osv eller träffa denne man och trilla dig.

När man är kär är man som bekant korkad...då är det som svårast att analysera utfallet av beslutet

Skriv om du vill diskutera djupare

• Anonym (sexchatt)

Vart chattar du nånstans?

• Anonym (hmm)

Om min man skulle sex-chatta med någon skulle jag se det som otrohet...du borde snacka med din sambo. Han kanske har samma längtan och syn på det som du och öppnar upp dörrar för bättre sex-liv för er båda i stället för att smyga runt...

• nicknamenollett01
    Anonym (sexchatt) skrev 2017-02-28 11:06:50 följande:

Vart chattar du nånstans?

Kan du höra av dig istället tror du? (Jag fiskar inte här )
  • Anonym (Staffan)

Kör på för allt vad du är värd. Knulla skiten ur honom och ta konsekvenserna sen. Hade samma funderingar som dig och tog upp det med min fru och vi kom fram till att vi kanske skulle testa med ett öppet förhållande och så blev det. Nu är vi hur lyckliga som helst och vårat sexliv är helt fantastiskt.

• Anonym (Dåligt samvete.)

Saken hör att vi nyligen pratat om mina tankar över att bara vara med honom resten av mitt liv. Han vet att jag pratar med andra män via chatt eftersom jag är sexchattvärdinna. Han är helt ok med det sistnämnda, inga problem, men inte med vissa för egen njutning. Den biten om att jag får panik blev han jätte ledsen över och så sa han att han inte har de behovet, inte alls och att han är jätte nöjd som det är. Jag har dock aldrig pratat om att jag vill ligga med andra..tror verkligen inte han skulle ta det så bra.
    Detta är en sån jäkla frustration för jag älskar min sambo men jag vill något mer än det här, bara. Vill inte tro att det bara är detta nu tills jag dör. Känns otroligt frustrerande..

• nicknamenollett01
    Anonym (Dåligt samvete.) skrev 2017-02-28 12:26:29 följande:

Saken hör att vi nyligen pratat om mina tankar över att bara vara med honom resten av mitt liv. Han vet att jag pratar med andra män via chatt eftersom jag är sexchattvärdinna. Han är helt ok med det sistnämnda, inga problem, men inte med vissa för egen njutning. Den biten om att jag får panik blev han jätte ledsen över och så sa han att han inte har de behovet, inte alls och att han är jätte nöjd som det är. Jag har dock aldrig pratat om att jag vill ligga med andra..tror verkligen inte han skulle ta det så bra.
    Detta är en sån jäkla frustration för jag älskar min sambo men jag vill något mer än det här, bara. Vill inte tro att det bara är detta nu tills jag dör. Känns otroligt frustrerande..

Så det grundläggande problemet är egentligen att du inte vill bara ha en man i resten av ditt liv och chattandet och det du känner för den andra är bara symtomen?
  • Robb80

Ni kanske får sätta er och prata om detta.... så han vet hur du känner, kanske blir något bra ut av de

Svar på tråden Sexchattar - Vill bara skriva av mig!