Inlägg från: lessman |Visa alla inlägg
  • lessman

Livet är inte lätt...

även jag måste få skriva av mig om mina problem och funderingar kring saker jag varit med om och upplevt, men det är så lätt att ryta till en man att gå  till en psykolog, men alla har inte råd med ens en läkartid på på vc. sånt är livet  för en del, då är det bättre att skriva av sig lite, annars blir man galen. mina inlägg här är inte för att jävlas med någon, nej. bara för att skriva av mig lite.

• Svar på tråden Livet är inte lätt...
  • lessman

läkarbesök hamnar sist påmprioriteringslistan för en som är fattig, och maten är inte så billig heller  bor man dessutom ensam så är detmdyrast då man inte delar utgifter med någon, jag varken röker eller dricker ens någon alkohol, ändå är det ibland svårt att få pengarna att räcka. jag har en jätteviktig saK ATT utreda, men måste jag betala för psykologer får det nog tyvärr vara. en oerhört viktig sak för mig...men har man ont om pengar så går inte det och jag får för alltid leva i ovisshet. ställer nån annan upp o betalar så har jag gärna gemensamma möten hos en psykolog för att utreda saker med de inblandade och hur man sedan går vidare i det jag undrar  över...ställer den människan upp på det så är jag med på det hela vägen men jag kan inte betala tyvärr.  men jag älskar...

• lessman

de existerar, men den saken behåller jag för mig själv av hänsyn och respekt till dem.

Svar på tråden Livet är inte lätt...