Inlägg från: Anonym (Jösses) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jösses)

Ni som varit otrogna

Men allvarligt, varför skulle man vara ett svin för att man knullar lite på sidan? Det är skönt och befriande, sen åker man hem och knullar frun. Jag har en gång först knullat frun sen åkt ut på stan och knullat en hora, bra kväll. Man lever bara en gång så knulla allt som går.

• Anonym (Jösses)
    Anonym (Äckligt) skrev 2017-03-03 15:39:51 följande:
    Hoppas din fru behandlar dig lika bra tillbaka.
    Vem bryr sig!
  • Anonym (Jösses)
    Rubinder skrev 2017-03-04 10:50:44 följande:
    Otrogna som dig är svin och inget annat otrogna är äckliga och vidriga människor.
    jaha!
  • Anonym (Jösses)

Ni som tycker vi är svin som är otrogna, ge er för fan, orka hålla på och vara så jävla moraliska, om min fru inte vill knulla så löser jag det på annat sätt, vad är problemet?

Just nu är hon ute med tjejkompisar och eftersom vi bor på landet ska hon bo hos en kompis, jag skiter fullständigt i om hon raggar upp någon och får fittan full. Vem orkar bry sig?

• Anonym (Jösses)
    Anonym (Äckligt) skrev 2017-03-04 19:27:01 följande:

Det låter som du bryr dig väldigt mycket om din fru, har fullständig respekt och empati.

Har du någonsin funderat på att göra det rätta? Berätta för henne att du är otrogen eller separera. Förstår inte varför man lever tillsammans med någon man så fullständigt saknar respekt och känslor inför?

Vi har känslor för varandra och ålskar varandra, det betyder inte att man inte kan njuta av att knulla någon annan, testa, du kanske tom gillar det, eller är du så fet och ful så ingen vill ha dig.
  • Anonym (Jösses)
    Anonym (håhåjaja) skrev 2017-03-08 11:28:19 följande:
    Du kan ju testa och fråga henne om hon älskar dig EFTER att du berättat om dina sneknull? Hon kommer säkert vara jätteförstående för att du vill "njuta av att knulla någon annan".

Alla njuter inte av att svika och ljuga, vissa föredrar ärlighet. Testa, du kanske tom gillar det. 
    Men herregud, är du en moraltant eller vad är du för en typ.
Svar på tråden Ni som varit otrogna