Inlägg från: Anonym (Äckligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äckligt)

Ni som varit otrogna

Anonym (Jösses) skrev 2017-03-03 15:36:14 följande:

Men allvarligt, varför skulle man vara ett svin för att man knullar lite på sidan? Det är skönt och befriande, sen åker man hem och knullar frun. Jag har en gång först knullat frun sen åkt ut på stan och knullat en hora, bra kväll. Man lever bara en gång så knulla allt som går.

Hoppas din fru behandlar dig lika bra tillbaka.
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Tjej) skrev 2017-03-03 14:12:23 följande:

Undrar du bara om man blev påkommen och inte om man berättade själv?

Jag slutade tillfälligt. Tänkte sluta för alltid men föll dit igen. Samma visa ett par ggr. Nu tänker jag aldrig vara otrogen mer.

Tills du faller dit igen..och sen ska du inte vara otrogen tills du faller dit igen?
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Man) skrev 2017-03-04 11:38:56 följande:

Det man inte vet mår man inte dåligt av gäller o va diskret o inte bli påkommen...man lever bara en gång.

Tragiskt att ditt liv går ut på att såra andra människor. Du lever bara ett liv men du gör knappast något bra i ditt tragiska liv. Världen klarar sig bra utan svekfulla människor vet du.
  • Anonym (Äckligt)

Intressant att så många otrogna resonerar att deras liv ska gå ut på att vara egoistiska, svekfulla skitstövlar. Man lever ju bara en gång..
    Visst kan man knulla runt, men ge då fan i att ha ett förhållande och på så sätt blanda in andra människor i ert egoistiska tänk.

Gör man allt dåligt man kan tänka sig om man känner för det?..bara för att man lever en gång?

• Anonym (Äckligt)
    Anonym (Jösses) skrev 2017-03-04 19:18:15 följande:

Ni som tycker vi är svin som är otrogna, ge er för fan, orka hålla på och vara så jävla moraliska, om min fru inte vill knulla så löser jag det på annat sätt, vad är problemet?

Just nu är hon ute med tjejkompisar och eftersom vi bor på landet ska hon bo hos en kompis, jag skiter fullständigt i om hon raggar upp någon och får fittan full. Vem orkar bry sig?

Det låter som du bryr dig väldigt mycket om din fru, har fullständig respekt och empati.

Har du någonsin funderat på att göra det rätta? Berätta för henne att du är otrogen eller separera. Förstår inte varför man lever tillsammans med någon man så fullständigt saknar respekt och känslor inför?

• Anonym (Äckligt)
    Anonym (SF) skrev 2017-03-05 14:16:29 följande:
    Konsekvensen blev att den bittra surfittan jag var gift med då fortsatte vara en om inte ännu bittrare surfitta, och jag fick energi till att lämna henne och starta ett nytt liv!! Hon är fortfarande en bitter person, och jag lever nu i ett lyckligt förhållande sen 7 år tillbaka.
    Slutet gott.....

Låter som empatin flödar här. 

Varför lämnade du inte bitterfittan istället för att vara otrogen? Varför stannar man i ett förhållande när man inte är kär? Ah just ja, du är en man ..och män vågar inte leva själva de måste ha en annan kvinna först att hålla i handen. 

Fegt och oempatiskt ...

• Anonym (Äckligt)
    Anonym (Jösses) skrev 2017-03-06 15:39:15 följande:
    Vi har känslor för varandra och ålskar varandra, det betyder inte att man inte kan njuta av att knulla någon annan, testa, du kanske tom gillar det, eller är du så fet och ful så ingen vill ha dig.

Jag har knullat andra innan mitt nuvarande förhållande. Till skillnad från dig har jag tackat nej till alla erbjudanden som jag fått när jag varit i ett förhållande. Det är väl skillnaden mellan oss, att jag ogillar att såra och förnedra den jag lever tillsammans med.

Älskar man någon har man åtminstone respekten att d i s k u t e r a eventuella öppna förhållanden, istället för att ljuga, bedra och förnedra den man lever med. Att vara otrogen är en egoistisk handling som man enbart gör för sin egen skull. Därför anser jag att den otrogne mer kär i sig själv än sin partner.

Jag hade möjligen gått med på ett öppet förhållande, men min sambo är inte intresserad av sådant. Har faktiskt haft diskussioner i början av förhållandet om hur vi ser på saken, vilket alla sunda förhållanden bör ha. Endast då kan man skaffa någon som motsvarar ens egna värderingar. 

• Anonym (Äckligt)
    Anonym (Lina) skrev 2017-03-07 10:07:15 följande:
    Varför? Han bryr sig ju inte...

Fast då kan man ju inte riktigt kalla det otrohet. Om han inte bryr sig är det snarare ett öppet förhållande, om än ett ensidigt sådant.

Låter inte som någon av er har särskilt starka känslor för varandra. Då är det bättre att avsluta förhållandet. Inte kul att leva kvar med en man som inte ens bryr sig om en.

Jag hade i alla fall inte kallat det otrohet. Då han redan innan talat om att han inte bryr sig om vad du gör med andra.

Svar på tråden Ni som varit otrogna