Hjälp!!!
Suttit i telkö hos 1177 i 20 minuter och bara kommit 3 nummer fram i kön. Vill inte åka in med sonen i onödan då han får ont av att stå/gå.
Han har under en LÅNG tid, ca 6 månader, haft problem med kräkningar då och då (2 veckor i rad som mest men oftast en eller två gånger om dagen ca 1 gång i veckan) och trots tjat på sjukvården, åkt in akut och tagit alla prover dom kan tänkas höra ihop med kräkningar har dom inte hittat nått fel och vill inte göra nått mer nu. Kräktes senast igår. Har tjatat till mig en till tid nu på onsdag för att försöka se om det är nått med tarmarna/matallergier trots att han går dagligen på toa MEN nu har han akut ont i magen- trodde att det var nervositet först då jag parallellt försöker utreda om det är psykiskt besvär. Men har fått överbevisa att det inte är det. Han får väldigt ont av att stå och gå och smärtan sitter i höjd med naveln och sen ner mot vänster sida. Efter ca 30 min vila under filt gör det mindre ont och ömmar bara när han går. VAD är fel på min pojk?! Han är 12 år