Finns här fler kvinnor som FÖREDRAR analt?
Jag har alltid haft svårt att komma av vaginalt samlag , tror jag lyckats ett par gånger bara (varit sexuellt aktiv i 13 år). Däremot kan jag få vaginala orgasmer med fingrar eller dildo. Jag lider även lite av ett våthetsproblem vilket gör att varken jag eller min sambo känner särskilt mycket när vi har vaginalt samlag.
Min sambo föreslog att vi provar analsex för typ 8 år sen. Vi provade men det funkade inte så vi glömde det. Flera år senare blev jag själv intresserad av analsex och läste om tekniker här på familjeliv (jag måste komma en gång först, använder saliv som glid och blir bäst om jag är på och tar det lugnt i början).Nu funkar det kanon och jag får sååå intensiva orgasmer! Oftast flera stycken under samlaget. Får även fontänorgasm. Nu blir det vaginalt samlag väldigt sällan här, blir nästan alltid endera oralt, smeksex eller analt (eller alla 3 ????).
Finns det fler som jag? Känns som jag är ganska udda, många vänner jag pratat med tycker analsex är jätteäckligt och många tror att kvinnor har det endast för mannens skull. Hos oss är det nog jag som njuter mest av det!