• Anonym (Any)

Prostatastimulans ung kille

Hej

Jag är en ung kille ( heterosexuell om det är intressant ) som är intresserad av att testa prostatastimulans. Jag tänkte köpa en vibrator och undrar om det är farligt med för starka vibrationer?

Lelos Loki eller Bruno verkar bra, är det någon som har tips på en bra återförsäljare som är diskret ( och inte skickar reklam via brevlådan ) och pålitlig?

Vänliga hälsningar

• Svar på tråden Prostatastimulans ung kille
  • Anonym (Gillar't)
    Anonym (Any) skrev 2017-03-04 23:01:53 följande:

Hej

Jag är en ung kille ( heterosexuell om det är intressant ) som är intresserad av att testa prostatastimulans. Jag tänkte köpa en vibrator och undrar om det är farligt med för starka vibrationer?

Lelos Loki eller Bruno verkar bra, är det någon som har tips på en bra återförsäljare som är diskret ( och inte skickar reklam via brevlådan ) och pålitlig?

Vänliga hälsningar

Hej! Jag har ägnat mig åt prostatastimulans på egen hand i två år och har testat lite olika produkter. Enligt min erfarenhet är det absolut inte farligt med "för starka" vibrationer, däremot blir det lätt lite för intensivt för mig. P-punkten domnar av på något konstigt sätt om det är för starkt.
    Så jag gillar lite mer dova, svagare men ändå kännbara vibrationer. Jag har använt produkter ur Anal-Fantasy-serien, "vibrating curve" och "vibrating thruster", bra grejer till bra pris, men jag har gått över till en vanlig dildo nu, som är överdrivet bäst!  Den saknar vibrator men är böjd så att den träffar p-punkten lätt.
    Så du får pröva dig fram. Vibrating curve är bra, och vill du ha en riktigt intensiv upplevelse och bli uppfylld så rekommenderar jag Vibrating Thruster. Men... som sagt, en vanlig dildo är inte att förakta.
    Kom ihåg att det är bra med mycket glidmedel.
    Jag beställer från vuxen.se.
  • Anonym (Nybörjare)

Upptäckte detta nyligt och provat lite olika.

Men buttplug och små prostatakliare är pyton o klent.

Starka vibrationer från riktig dildo gäller som mega gyrating.

Men det bästa är att bli knullad av tjejen eller änbättre med en fuckmachine med en ådrig styv dildo och du kommer till himeln.

• Bluesupreme

Tack för svar.

Har ni tips på en seriös webhandel som är diskret vad gäller postudelning. Ingen reklam hem heller är en förutsättning.

Är mest sugen på Svenska Lelos produkter, de verkar bra,

Vänliga hälsningar.

• Anonym (Bikille)
    Bluesupreme skrev 2017-03-29 23:20:41 följande:

Tack för svar.

Har ni tips på en seriös webhandel som är diskret vad gäller postudelning. Ingen reklam hem heller är en förutsättning.

Är mest sugen på Svenska Lelos produkter, de verkar bra,

Vänliga hälsningar.

Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig fått en odiskret levererad sexleksak. Kommer den inte i brevlådan hamnar den på posten, och då brukar det alltid vara nån neutral avsändare, typ "liverpool export ltd". I en schysst brun kartong som standard.

Reklam får jag bara från Orion. Dock diskret skickad reklam i ett slutet kuvert med namnetikett. Övriga verkar respektera att man inte vill ha reklam.

Jag brukar handla från mshop.se. vuxen.se är även de bra. Orion lite mindre bra....

Tror inte vibrationer är skadligt. Däremot gillar jag inte det, föredrar en vanlig dildo. Men smaken är delad. Det är nog bara att köpa lite olika leksaker o testa vad man gillar.
  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Bikille) skrev 2017-03-29 23:34:05 följande:

Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig fått en odiskret levererad sexleksak. Kommer den inte i brevlådan hamnar den på posten, och då brukar det alltid vara nån neutral avsändare, typ "liverpool export ltd". I en schysst brun kartong som standard.

Reklam får jag bara från Orion. Dock diskret skickad reklam i ett slutet kuvert med namnetikett. Övriga verkar respektera att man inte vill ha reklam.

Jag brukar handla från mshop.se. vuxen.se är även de bra. Orion lite mindre bra....

Tror inte vibrationer är skadligt. Däremot gillar jag inte det, föredrar en vanlig dildo. Men smaken är delad. Det är nog bara att köpa lite olika leksaker o testa vad man gillar.

Jag håller med dej att en dildo är svårt att slå. Jag rekomenderade tidigare mega gyrating men då bara för sina kopiösa vibrationer för får hela kroppen att brumma om man bara vill hammra på prostatan men tyvärr är den slät och känns knappt när man juckar den in o ut.

Däremot har jag en Real rapture 23cm som finns på lustshopen som är ådrad o strukturerad yta och inte slapp som en silicondong. Den är ortoligt mycket skönare att bli knullad av då ådringen känns så bra. Men jag har lekt med den i handen o tyckt att det är ok men när jag skaffade en fuckmachine med den dildon på blev det minst 500% skönare då jag bara kunde ligga där och vända o vrida på kropp o ben i olika ställningar bli knullad utan att maskin tröttnade. Dildon på maskin körde på i den riktning jag ställt den i och sen kan jag med största pressicion anpassa min kropp till att knulla exakt där jag vill och då även enkelt sikta på prostatan så att den genast släpper sin försats. Dvs inte bara en leksak som stimulerar prostatan utan samtidigt så skönt knullar mej i baken. Jag skulle hoppa direkt på en riktig maskin eller enkelt bygga en som jag gjorde men det kan vara ett stort dyrt steg. För att prova denna upplevelse be någon med bra dildo handknulla dej och du kan förstå.

Jag började en gång leka med en g-punkt vibrator med kulhuvud och vibrerar skapligt mot prostatan men den är som en Golf jämfört med min Ferrarimaskin.

Du "bikille" kanske kan svara mej på några frågor. Jag har nu låtit min maskin ta mej sedan en tid och jag blir mer o mer nyfiken på baksex. Har du erfarenhet av hur det känns att bli knullad av en dildo som någon kör i dej jämfört med en riktig snorre eftersom jag har hört att det är ännu skönare att låta en man göra det?

Om jag nu skulle vilja prova ha sex med en man hur hittar man han över nätet? Jag har redan skapat en ny mailadress för detta syfte.
  • HasseA
    Anonym (Any) skrev 2017-03-04 23:01:53 följande:

Hej

Vänliga hälsningar

Har du provat något alls innan? Tex så du vet om du kan ta emot en Lelo Loki? 

Det var ju enorma pengar att prova som första grej också, tycker jag. 

Jag har testat några olika saker, och kan konstatera att de flesta av de som vibrerat har inte känts alls (för lite vibrationer/för mjukt gummi), plus att jag nog inte gillar vibrationer. För mig funkar en enkel moj för 150:- bäst. Det viktigaste är att den träffar rätt - som beskrivits i tråden, om/med maskinen. Sen kan man ju fundera på om man vill att den ska sitta kvar på egen hand (vilket inte många gör) eller om man vill kunna sitta med den inne, osv.

Det ger kanske inte jättemycket för dig, men jag har i alla fall recenserat några olika saker, du får scrolla lite för att hitta just prostata-prylarna, 4-5 olika: hasseochanna.wordpress.com/category/recension/

amazon.com kan man ofta hitta rätt många recensioner också, som för Lelo Loki här: www.amazon.com/LELO-Vibrating-Prostate-Massager-Federal/dp/B013VV0T6O
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Nybörjare) skrev 2017-03-30 12:59:57 följande:

Jag håller med dej att en dildo är svårt att slå. Jag rekomenderade tidigare mega gyrating men då bara för sina kopiösa vibrationer för får hela kroppen att brumma om man bara vill hammra på prostatan men tyvärr är den slät och känns knappt när man juckar den in o ut.

Däremot har jag en Real rapture 23cm som finns på lustshopen som är ådrad o strukturerad yta och inte slapp som en silicondong. Den är ortoligt mycket skönare att bli knullad av då ådringen känns så bra. Men jag har lekt med den i handen o tyckt att det är ok men när jag skaffade en fuckmachine med den dildon på blev det minst 500% skönare då jag bara kunde ligga där och vända o vrida på kropp o ben i olika ställningar bli knullad utan att maskin tröttnade. Dildon på maskin körde på i den riktning jag ställt den i och sen kan jag med största pressicion anpassa min kropp till att knulla exakt där jag vill och då även enkelt sikta på prostatan så att den genast släpper sin försats. Dvs inte bara en leksak som stimulerar prostatan utan samtidigt så skönt knullar mej i baken. Jag skulle hoppa direkt på en riktig maskin eller enkelt bygga en som jag gjorde men det kan vara ett stort dyrt steg. För att prova denna upplevelse be någon med bra dildo handknulla dej och du kan förstå.

Jag började en gång leka med en g-punkt vibrator med kulhuvud och vibrerar skapligt mot prostatan men den är som en Golf jämfört med min Ferrarimaskin.

Du "bikille" kanske kan svara mej på några frågor. Jag har nu låtit min maskin ta mej sedan en tid och jag blir mer o mer nyfiken på baksex. Har du erfarenhet av hur det känns att bli knullad av en dildo som någon kör i dej jämfört med en riktig snorre eftersom jag har hört att det är ännu skönare att låta en man göra det?

Om jag nu skulle vilja prova ha sex med en man hur hittar man han över nätet? Jag har redan skapat en ny mailadress för detta syfte.

Jag föredrar en hårdare silicondong, eller nån annan variant som är lite "skinnkänsla" på materialet. de blir lite mer lika en kuk tycker jag. Ådring är helt klart ett måste, en slät ger mig inget, och jag gillar inte dildos som är stenhårda.

Klart att det är lite samma sak att nån annan håller i dildon som att bli påsatt. Stor skillnad mot att själv hålla på med dildon i alla fall, mycket bättre när nån annan är med.

Äkta vara är bäst skulle jag säga, men det kanske mer beror på den mentala upplevelsen? Inte helt fel att känna hur killen tömmer sig djupt in, eller hur pungen slår rytmiskt mot kroppen när man blir påsatt balls-deep, eller bara ljuden han gör. Själv har jag märkt att jag gärna stönar betydligt mer när jag blir påsatt än när jag sätter på. Kan inte hindra det.

Att hitta en kille som vill sätta på dig är nog riktigt lätt om du bor nånstans i närheten av en stad och inte ser ut som ett troll. Appen grindr funkar, finns en annan app som heter hornet också. De apparna letar kille i närheten av där du är just nu.

Annars är väl bodycontact en klassiker. Nästan alla killar som söker killar får flera svar, så jag antar att det är nästan garanti på träff via bc. Det beror nog mest på hur kinkig du själv är, beträffande påsättaren. Personligen föredrar jag qrusier. Där kan man snacka en del först, få en känsla för vad killen gillar osv. Bygga lite relation först så att säga.

Jag kör gärna en webchat med cam först för att få en känsla av människan i fråga. För att det ska bli bra sex måste man slappna av, och för mig krävs det ett visst mått av förtroende. Finns ju ett o annat creep på Internet som man gärna undviker.

Men det är väl bara att du provar o ser om det är något för dig. Ta det försiktigt o avbryt om det inte känns bra. Så traumatiserad blir du nog inte, om du ogillar det :) gillar du en dildo där bak har du ju i alla fall potential att gilla att bli påsatt.
  • Anonym (Nybörjare)

Tack för ett mycket bra svar. Just detta med att den som blir påsatt börjar stöna tyckte jag var en häftig ny upplevelse för mej. Jag blev klart inspirerad efter ditt svar och lyckades nu på nätet hitta en ny dildo med rejält med ådring som är hela 30cm men normalgrov. Den jag har är 23cm och blir för kort då några cm går förlorade i maskinhållaren. Jag jobbade även i garaget med att tillverka 2 nya leksaker åt prostatan. En rygg massage maskin som hammrar rejält men jag monterar istället på en hård dong av en fd sked som ska kunna nå in och banka på prostatan. Men jag färdigställde också en tigersåg med stativ där dildon monteras och alldeles snart ska jag inviga den. Jag kan enkelt få försats vilket är skönt men jag vill uppleva en prostata orgasm utan att röra snorren och igår tyckte jag det var nära. Jag har ännu inte lyckats med tekniken och testar med att krysta, prova kissa o nypa åt anus. Snorren reser sig inte av att bli rövknullad men om jag tex kollar på film vaknar den o jag funderar på att kanske penisring kan hjälpa?Har ni några tips.

• Anonym (Bikille)

Ibland blir den lite "limp" när man har något hårt där bak, precis i början. Men den brukar snabbt resa sig igen för mig. Har aldrig provat penisring, men fattat att det är en ställbar modell man bör satsa på för att få något som sitter bekvämt o lagom hårt.

• Anonym (Nybörjare)

Min siliconring gör pitten blå efter 15minuter. Jag vet inte vad man kan förvänta sig av ringens funktion och slak pitt under rövsex.

Den nya tigersågs maskinen var ingen större hitt även om prostatan släppte försats fort. Trots att jag har ställbar hastighet både på sågen och med ett ställbar ström begränsare så var den svår kontrollerad, brutal, bullrig och svårt att bara slappna av för att kunna njuta. När jag riggat den på stativet och monterat dildon skulle jag provstarta den försiktigt men den rusade lik förbannat på och dildon lossnade o flög rakt in i fönsterrutan, haha. Det fick bli den andra maskinen istället och inser hur fantastisk den är. Den har en lång flexibel arm så att maskin får stå längst ner på sängen och jag kan medan den knullar mej flytta mej runt i olika ställningar i 1,5timme och jag samtidigt kollar på något inspirerande på surfplattan. Den är byggd med en 12v vindrutetorkar motor som jag kör ställbart med 24v för att få högre fart. Jag skulle vilja hitta något som kan ge 2-3 gånger högre slaghastighet för att bli optimal mot prostatan men samtidigt måste den kunna gå riktigt långsamt för långtids njutning. Torkarmotorer håller hög kvalitet o bara plock ur skrotbilar och kanske jag ska prova öka farten med högre o högre spänning o se om det håller? Undrar vad bilfirmorna tycker om jag går runt bara för att testa hur snabba deras vindrutetorkare är, haha, om dom bara visste. Enda lilla problemet att att jag måste då o då måste komplettera med glidmedel. Vattenbaserat blir rena klistret efter en stund, har även analglid i silicon tror jag som är dyrt men klart bättre, men det jag tycker funkar bra är riktigt tjock handkräm typ Hjortens.

• Anonym (Bikille)

Jag fick tipset av en kille om vanligt vaselin. Jag tycker det fungerar mycket mycket bättre än vattenbaserade, och Silikonbaserade glidmedel ska man ju inte använda på silikonleksaker. Har provat alla möjliga sorters glidmedel, men kommer alltid tillbaka till vaselin.

Dessutom är det ju både nedbrytbart i naturen och väldigt billigt att köpa.

• Anonym (Nybörgaren)
    Anonym (Bikille) skrev 2017-04-01 14:33:24 följande:

Jag fick tipset av en kille om vanligt vaselin. Jag tycker det fungerar mycket mycket bättre än vattenbaserade, och Silikonbaserade glidmedel ska man ju inte använda på silikonleksaker. Har provat alla möjliga sorters glidmedel, men kommer alltid tillbaka till vaselin.

Dessutom är det ju både nedbrytbart i naturen och väldigt billigt att köpa.

Jo vaselin var riktigt bra men nästan omöjligt att tvätta dildon ren från vaselinet. En riktigt tjock handkräm är också bra
Svar på tråden Prostatastimulans ung kille