Anonym (Nybörjare) skrev 2017-03-30 12:59:57 följande:
Jag håller med dej att en dildo är svårt att slå. Jag rekomenderade tidigare mega gyrating men då bara för sina kopiösa vibrationer för får hela kroppen att brumma om man bara vill hammra på prostatan men tyvärr är den slät och känns knappt när man juckar den in o ut.
Däremot har jag en Real rapture 23cm som finns på lustshopen som är ådrad o strukturerad yta och inte slapp som en silicondong. Den är ortoligt mycket skönare att bli knullad av då ådringen känns så bra. Men jag har lekt med den i handen o tyckt att det är ok men när jag skaffade en fuckmachine med den dildon på blev det minst 500% skönare då jag bara kunde ligga där och vända o vrida på kropp o ben i olika ställningar bli knullad utan att maskin tröttnade. Dildon på maskin körde på i den riktning jag ställt den i och sen kan jag med största pressicion anpassa min kropp till att knulla exakt där jag vill och då även enkelt sikta på prostatan så att den genast släpper sin försats. Dvs inte bara en leksak som stimulerar prostatan utan samtidigt så skönt knullar mej i baken. Jag skulle hoppa direkt på en riktig maskin eller enkelt bygga en som jag gjorde men det kan vara ett stort dyrt steg. För att prova denna upplevelse be någon med bra dildo handknulla dej och du kan förstå.
Jag började en gång leka med en g-punkt vibrator med kulhuvud och vibrerar skapligt mot prostatan men den är som en Golf jämfört med min Ferrarimaskin.
Du "bikille" kanske kan svara mej på några frågor. Jag har nu låtit min maskin ta mej sedan en tid och jag blir mer o mer nyfiken på baksex. Har du erfarenhet av hur det känns att bli knullad av en dildo som någon kör i dej jämfört med en riktig snorre eftersom jag har hört att det är ännu skönare att låta en man göra det?
Om jag nu skulle vilja prova ha sex med en man hur hittar man han över nätet? Jag har redan skapat en ny mailadress för detta syfte.
Jag föredrar en hårdare silicondong, eller nån annan variant som är lite "skinnkänsla" på materialet. de blir lite mer lika en kuk tycker jag. Ådring är helt klart ett måste, en slät ger mig inget, och jag gillar inte dildos som är stenhårda.
Klart att det är lite samma sak att nån annan håller i dildon som att bli påsatt. Stor skillnad mot att själv hålla på med dildon i alla fall, mycket bättre när nån annan är med.
Äkta vara är bäst skulle jag säga, men det kanske mer beror på den mentala upplevelsen? Inte helt fel att känna hur killen tömmer sig djupt in, eller hur pungen slår rytmiskt mot kroppen när man blir påsatt balls-deep, eller bara ljuden han gör. Själv har jag märkt att jag gärna stönar betydligt mer när jag blir påsatt än när jag sätter på. Kan inte hindra det.
Att hitta en kille som vill sätta på dig är nog riktigt lätt om du bor nånstans i närheten av en stad och inte ser ut som ett troll. Appen grindr funkar, finns en annan app som heter hornet också. De apparna letar kille i närheten av där du är just nu.
Annars är väl bodycontact en klassiker. Nästan alla killar som söker killar får flera svar, så jag antar att det är nästan garanti på träff via bc. Det beror nog mest på hur kinkig du själv är, beträffande påsättaren. Personligen föredrar jag qrusier. Där kan man snacka en del först, få en känsla för vad killen gillar osv. Bygga lite relation först så att säga.
Jag kör gärna en webchat med cam först för att få en känsla av människan i fråga. För att det ska bli bra sex måste man slappna av, och för mig krävs det ett visst mått av förtroende. Finns ju ett o annat creep på Internet som man gärna undviker.
Men det är väl bara att du provar o ser om det är något för dig. Ta det försiktigt o avbryt om det inte känns bra. Så traumatiserad blir du nog inte, om du ogillar det :) gillar du en dildo där bak har du ju i alla fall potential att gilla att bli påsatt.