Så jäkla ont i ryggen, trött på skiten!
Har så jäkla ont i ländryggen, precis där jag får ont när jag fått primolut nor vilket ändå imiterar progesteron och tänkte att NU! Äntligen kanske det har tagit sig, ihop med smärtor i brösten och huvudet, illamående och Sveriges kortaste stubin stämde bilden fint.
MEN NU HAR DEN JÄVLA TEMPEN BÖRJAT GÅ NER. Slipper man symptomen dårå? Nej, självklart inte. Fortfarande ont i huvudet, ryggen, illamående och humörsvängningar. Ligger och lipar bara för att jag inte pallar med att få mens denna månaden också (kommer imorgon, HURRA) samtidigt som jag skrattar åt mig själv för att jag är så töntig.
Tänk er en vuxen kvinna som ligger i sängen med två katter bredvid sig och ömsom fnissar och ömsom hulkar, rödmosig och med håret åt alla håll, katterna undrar vad fan jag håller på med :D
Behövde bara lätta på trycket, lagom frustrerande det här när barnverkstan är lite trög, och "alla andra" bara knullar lite så är de asgravida sen. Och bara så alla vet, det är ju JAG som TÄNKER FÖR MYCKET PÅ DET OCH DÅ GÅÅÅÅÅÅÅÅR DET JU INTE. JAG MÅSTE JU BAAARA SLAPPNA AAAAAAAAAAAAV LITE SÅ KOMMER DET JU! Ta er i fucking brasan. Tack för mig!