För oss med BIM i april 2017
Har Bim om en vecka och är på ÄL +6 eller 7.
Är jag helt dum eller ser ni andra ett streck? Clearblue plus. Strecket som i alla fall jag ser (svaaagt) kom inom 3 min. Tog dock ur det ur behållaren
Har Bim om en vecka och är på ÄL +6 eller 7.
Är jag helt dum eller ser ni andra ett streck? Clearblue plus. Strecket som i alla fall jag ser (svaaagt) kom inom 3 min. Tog dock ur det ur behållaren
Jag hade äl den 2 april om jag minns rätt :-P
Håller tummarna för dig!
Jag är inte helt 100 ännu på mitt svar.
Ska köpa ett predictor early nu.
Kolla!!!!
Hittade inga stora påskägg så det fick bli en låda
Det ligger i botten hihi
Vad tror ni om detta? Testade idag med graviditetskollens test och både jag och sambon ser ett svagt streck! Ser ni?
Testade för några dagar sedan med clearblue plus och såg ett ljusblått svagt streck! Men vet inte vad jag ska tro.
Är idag på ÄL +9!
Testet längst upp är cb plus och det nedersta från graviditetskollen - ej testa tidigt test
Ser något svagt på den nedre bilden, man ska ju inte ta sönder cb, så det kan ju inte räknas som ngt streck , hoppas det blir starkare om ngr dagar
Jag tycker också att jag ser ett svagt utslag på den nedre bilden.
Hoppas.
Åh.. vad tror ni om detta?
Tog ett cb plus nu på morgonen och jag ser ett svagt streck. Är på ÄL + 10 Bim om ca 5 dagar.
Tog ju detta från graviditetskollen igår (inte ett testa tidigt test)
Är det spökstreck eller vad tror ni?
Äl+10 och Bim -4... kissade på en sticka vid kl 12 (andra gången jag kissade idag) ingen känslig sticka.. negativt... är fortfarande lite hoppfull. Men vågar ändå inte riktigt... hur går det för er som har Bim snart?
Har du testat + på tre test borde ju inte mensen komma. Hoppas så på att du plussar igen :)
Ska fortsätta testa tills mensen eller plusset kommer :)
Samma här, hoppas mina kommer på onsdag... Bim på lördag, känner mig inte alls gravid...