För oss med BIM i april 2017
Prova hålls dig typ 6 timmar och prova igen! Det gjorde jag på vinst och förlust och doppade 3 olika tester som alls blev pos!
Prova hålls dig typ 6 timmar och prova igen! Det gjorde jag på vinst och förlust och doppade 3 olika tester som alls blev pos!
Jag är på BIM + 14. Ingen mens och inga positiva tester..
Tack desamma! Ja jag är typ deprimerad över de. Börjar tro att de är något fel på mig. Brukar du ha oregelbunden mens?
Men så konstigt! Samma för mig, förstår ingenting! De finns ju faktiskt dem som plussar otroligt sent, låghormonare. Kanske är vi en av dem Hur går de för dig?
[quote=77605869][quote-nick]FridaB92 skrev 2017-04-19 08:10:58 följande:[/quote-nick][/quote]
Jaaa grattis!! Vad kul
Jahopp, bilden kom inte med..
Inte än! Fortsätt testa :)
Ja det är nära. Har du test hemma så testa typ 2 ggr per dag.
Hej. Hoppar in här... jag och min man har försökt sen aug förra året. Jag hade BIM för 9 dagar sen. Mensvärk typ varje dag men inga tecken på att mensen e på g.
Har barn sen innan. Jag har så klart testat mig... mega minus med testlagret och RFSU. Gjorde ett clarblue test nu på morgonen samtidigt som jag tog ett från teslagret. Fortfarande mega minus på testlagret men svagt plus på CB. Har fått svaga på cb innan så jag vågar inte lita på det. Har en bild men förstår inte hur jag lägger upp den.
Nä jag vet inte för den kommer olika varje gång :/ nu är jag på dag 32 och de va några månader sedan den va såhär lång så jag vet inte.. hmm.. mm de e väldigt frustrerande!! Detta är vårt 5e försök.. ni då?
Men shit va länge :/ kollat upp? Brukar du ha oregelbunden?